OORRRKKAAAAAA

orkaaaaaaaa. fan fan fan!!! =((( nyss satt jag och glodde gamla bilder på facebook, bilder på dig, oss, pussbilder osv. FAAAAN! fan vad jag ännu saknar dig på ett sätt, saknar när du var som snällast, tills du blev så falsk och annorlunda.. orkaaaa att du skall finnas i ens skalle, jävla minnen!! finns de något sätt att man kan radera minnen?? vill så gärna få bort alla minnen med dig. Pallar inte! Vill inte ha dom! usch =(( de gör ont.

för att tala om något skoj ;D



GÅRDAGEN var kanoN! =) först åka bort till partille och grattade mormor som fyllde år med mamma och charlie. sedan hem till mamma, och letade efter ngåot skoj för kvällen.. hittade ingenting, eftersom alla var hemma och bakfulla typ, bara jag som var festpigg haha. i sista sekunden blev de utgång iallafall med två andra madde :P så vi var tre st maddor ute på viffs! Vi drog till Rockbaren i göteborg, köpte en öl, och sedan blev jag bjuden på resten, öl och shots =) Riktigt trevligt må jag säga er!

Var en jävla snubbe som gick fram och började babbla med mig på rockbaren och såhär var våran konversation... och jag märkte verkligen att han inte bara ville prata OM man säger så..... ;P

Snubben - Hallåå, du ser verkligen ut som en ängel . du är söt (etc etc etc)
Jag -
Tack, jo jag ser nog ut som en ängel men jag är en djävul... NEJ jag tänker inte ha sex med dig =)) (så gick jag!)


HAHAHAH =DDD de var lite kul faktiskt hehe ;)
Fick mig lite hångel där iallafall, sedan fick jag panik ?? och var tvungen att dra jättefort,plus att jag mådde lite dåligt pga så mkt alkohol.. Så jag tog en promenad bort fråN Rockbaren till stationen haha, fattar inte hur jag tänkte då? varför gå den biten när man kan ta spårvagn? men aja! ;P

Påväg till stationen, så stannade en kille mig... rätt snygg faktiskt haha, och började babbla och jag hade fortfarande bråttom så jag var tvungen att ursäkta mig med att jag hade bråttom till bussen hem haha men då sa han "okej men jag följer med dig en bit så kan vi prata ;D" jättesnällt ;d Blev lite hångel där också, NÅGON som kunde göra sin grej BRA ;D hahha. Erik hette han, var 29. tummen upp ;)
Och vi skall troligen ses redan i veckan nu som kommer, hha =D Får la se om man kan få en barnfri dag i veckan, eller kväll eller så =)) bussvägen hem gick ju sisådär... vaknade försent haha, somnade till på bussen på natten, skulle av i skene och vaknade fan upp i örby? vadå PANIIIIK :P tack och lov pratade jag en hel del med jonathan i telefonen och sms, snällt <3 =) (ja mitt ex) Vi är jättebra kompisar nu =) , känns superbra verkligen!! KOm hem runt halv 5 typ, somnade nästan direkt. och JA, jag kom hem tills slut där på natten hah, =D

De var min LÖRDAG!
Tack och ehjjjj =DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0