<3



Well I want you to notice
To notice when I'm not around
And I know that your eyes see straight through me
And speak to me without a sound

I want to hold you
Protect you from all of the things I've already endured
I want to show you
Show you all the things that this life has in store for you
I'll always love you
The way that a father should love his daughter

When I walked out this morning
I cried as I walked to the door
I cried about how long I'd be away for
I cried about leaving you all alone

I want to hold you
Protect you from all of the things I've already endured
I want to show you
Show you all the things that this life has in store for you
I'll always love you
The way that a father should love his daughter

Sweet Zoe Jane....
Sweet Zoe Jane.....

So I wanted to say this
Because I wouldn't know where to begin
To explain to you what I have been through
To explain where your daddy has been

I want to hold you
Protect you from all of the things I've already endured
I want to show you
Show you all the things that this life has in store for you
I'll always love you
The way that a father should love his daughter

Sweet Zoe Jane......
Sweet Zoe Jane.......


I will love you til' the end of time!

Det vet du..


Jag kommer ihåg den dagen bilden togs. Dagen innan du gjorde slut. Vi hade så mysigt. Dagen började bra, sedan gick vi ut på en lång promenad runt den där sjön vid din gamla skola. Gick och störde oss på allt hund piss som var överallt, eftersom de syntes så väl när snön var där haha. Och när jag berättade för dig vem som skickade de där mailet till dig från Arbetsförmedlingen. Som jag lurade dig att en tant därifrån hade skickat, och att de var din mamma som hade fixat så hon skickat det till dig. AGDA! Ja herregud vad vi skrattade då :) De var minsann skoj, inte sant? :) Och när du ville när vi hade gått kanske halv vägs runtom sjön att vi skulle gå över isen för att komma hem snabbare ^^ Men nej då, jag ville då röra på mig haha. Så fortsatte vi varandra, hand i hand. Så kom du med dina meningar du alltid kommer med haha. "Skall vi gå in i skogen? ;)" och man förstår alltid vad du menar, haha. Sex! Men nej, de var kallt så det blev ett nej, stackarn hehe. Sedan när vi nästan gått klart runt sjön, såg vi en väg in i skogen till typ ett berg som du ville gå in, på stigen alltså. Så gick du in där och jag fortsätte på gångvägen tills du kom ut på gångvägen längre fram ut ur skogen... Sedan skulle vi testa vilken väg som gick snabbast hem. Du gick vägen runt om pizzerian hemåt och jag gick en annan nästan vid ica affären hem till oss. Och jag kom hem först! :D Även då jag gick jävligt segt, fick vänta 5 minuter på dig där hemma, haha. Trodde nästan du stannade på pizzerian för att köpa med dig något hehe. Men tills slut kom du hem, och då satt jag i köket och log som ett fån :P Glad var jag iallafall för att komma först. hihi. Efter det var du hungrig, så du började fixa med räkor och mackor. Och jag bara äcklades som vanligt av fisk och skaldjur ^^ , Så satte vi oss vid tvn, och kollade lite där sedan kollade vi om de var ett eller två avsmitt av DH som vanligt, sedan satte du dig vid datorn och spelade ditt wow och jag tvn lite. Senare till kvällen mer, så kollade vi på Spiderman 2, och efter den började vi på Benjamin Buttons... någonting, en film iallafall men kollade aldrig klart, så sa vi att vi skulle ta det imorgon kväll. Så gick vi och la oss vid 00-01 tiden, men att kolla klart den filmen... Blev aldrig av :( För den stunden då vi skulle egentligen kollat filmen klart, var vi isär. Det var inte du och jag, inte vi längre. För jag var hos Linda då , och du lanade där hemma.

Det är fortfarande skitjobbigt att åka förbi just Tullen/Byttorp infarten. För det känns som att man skall åka in, för att åka "hem" såkallat /; Men det lär man aldrig göra igen, inte dit, och inte till dig. Aldrig igen. Men sedan det jag fick reda på om dig, känns det något lättare att komma över dig nu. För nu vet man verkligen att det aldrig blir något du och jag igen. Även finns hoppet låååångt därinne i ens hjärta och kropp men man försöker dölja det nu på olika sätt och vis. Och det är sjukt jobbigt att visa sig vara stark när man egentligen är jättesvag och vill gråta hela tiden och att någon skall ta hand om en och säga "det kommer bli bra madde, jag lovar dig" men jag har ingen sådan. Och ändå vet jag att de kommer bli bra igen, bara att man vill veta när hela tiden så man kan sikta in sig på det..

Jag har iallafall lite planer nu inför framtiden för mig och lilla v. Bo hos pappa tills sommaren, och innan dess börja med körkortet (när pengar kommer in :)) och sedan troligen få lägenhet :) Här i Kinna/Skene eller om jag hittar en kompis att bo med, en sambo alltså :) (har nästan hittat en faktiskt, hihihihi <3), efter det börja studera upp mina betyg igen. Efter det skall jag börja i en skytte klubb! :D Och innan allt detta skall jag då och efter, träffa mina underbara vänner som stöttar mig, festa loss med dom, vara med Isabelle, och min familj :) och träna! Haha :P

Och nu bryter jag min grej jag kört med ett bra tag nu, när jag avslutar brukar jag alltid skriva: abdikerar. Men nu blir det kort och bra istället. Nu blir det: Mamma Madeleine. Funderar också på att ta bort en del gamla inlägg och låsa upp min blogg helt nu? Men vet inte riktigt, får se! Men nu skall jag bege mig. Får ta hand om min sjuka dotter <3

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0