Undra..

Undra varför jag saknar dig så förskräckligt mycket Just idag?
Det är ingen speciell dag idag vad jag vet om? Så sjukt. Snacka om att vara skadad i skallen...
Undra hur det går med dna grejen? Vill ha svar nuuuu nununu unun nu ,TACK!

Hursomhelst,
isabelle har nyss fått mat, och ny blöja och självklart skall hon spy ner mig haha, men de får hon gärna göra för jag älskar henne :) men hennes förkyldning verkar nu en aningens bättre faktiskt, men hennes hosta är fortfarande rätt dålig. alltså när hon väl börjar hosta så blir hon helt röd i ansiktet, och kan knappt sluta eller så , så man får ta upp henne och klappa henne på ryggen, stryka på den och lugna henne. oftast en stund efter så brukar hon lugna sig och även hennes slemhosta. Stackarn /; Men hon är iallafall på bättringsvägen och det är ju positivt för henne, oss.

Och imorgon skall isabelle för första gången träffa sina andra två kusiner, hihi :) Amanda och Philip såklart. Och Stoffe haha. För övrigt så tog jag en ursöt bild på lill stumpan igår morse när hon ännu låg och sov, och hon är ju för söt! :D den bilden kommer imorgon, hihi :)
Jag kan ännu inte förstå att det gått över en månad sedan hon kom till världen, min lilla isabelle <3 Tiden går ju bara så himla fort :o totalt springer iväg från mig haha. Snart börjar hon skolan fan :D Kanske inte riktigt ännu, men ändå. Om en stund, när hon somnat skall jag hoppa in i döschen ;D efterlängtat! och döscha håret+raka mig! Mycket välbehövligt hehehe. Sedan blir de lite mat? kanske. och här, tvn och isabelle! Imorgon blir det åka och handla tillsammans med pappa och isabelle inför Annelies ankomst med familj :) om man skulle ta och tröka vidare? ;D Ha d fett!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0