Presenter

Glömde att visa vad hon fick av moster annelie när dom var på besök här förra fredagen :) Supersöta saker !



Mina första år bok :) har redan skrivit in lite granna, hihi. och så fick hon..



En fin kopp/mugg, tallrik, skål i porslin och två söta skedar :D
Världens snällaste syster :) Jag har fått så himla mycket av er, dig så det är inte sant :) Uppskattar verkligen ALLT du gett, lånat mig och elly :) Älskar dig syster annelie! <3

Dagen har inte bestått av mycket alls, varit hemma och tagit det lugnt med elly här.
MEN idag, fö drygt 30 minuter sedan LOG elly för första gången på riktigt, och inget magknips leende, utan ett riktigt :D nästan så hon ville skratta ^^, min sötnos!
Imorgon bär de av till skene, hälsa på mamma/mormor ett tag... ellys barnmorska ringde förut vid 15 tiden och frågade hur de var med henne, om hon åt mer och hur mycket och JA, hon äter mycket mer och har större matlust :) äntligen, så nu hoppas vi på att hon gått upp lite tills fredag då vi skall på en kontroll för hennes vikt igen. På fredag kommer det efterlängtande barnbidraget också, haha. Känns inte alls längesedan man själv fick barnbidrag ;o konstigt de känns ändå ^.^
Nu lägger jag ner detta. Ha det brao allihopa!

En fråga, skall man låsa upp bloggen helt nu tro?

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0