Om Mig

Var kommer du ifrån? Göteborg > Onsala
Heter? Madeleine
När fyller du år? 12 april, 1989.
Tycker du om någon just nu? Ja
Jag samlar på? Jävligt bra fråga
Gröna eller röda äpplen? Gröna :)
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Lulu
När klev du upp idag? 08.30
Har du sovit i din egna säng inatt? Nja, en gästsäng
Har du sovit ensam inatt? Nej
Har du strumpor på dig nu? Jo
Hur svarar du i telefon? "Hallå" eller "Tjo"
Vad ska du göra ikväll? Tvn, mysa med min dotter och datorn
Vad ska du göra imorgon? Det beror på hur jag mår, med tanke på att jag är sjuk..
Var vill du bo när du blir stor? London ^^
Vad vill du bli när du blir stor? Barnmorska :)
Är det okej att gråta? Absolut
När grät du senast? Igår
Vilken årstid tycker du bäst om? Vår och höst
Laddar du ner musik och filmer från interne? Nej
Skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en hel del saker till mig och Belle, samt en fin lägenhet där jag vill bo.
Bär du glasögon eller linser? Inget av dom
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Verkligen inte!
Har du piercing? Ja, i tungan, näsan just nu bara :(
Har du tatuering? Ja, 5 styckna och fler skall det bli ;)
Vill du gifta dig? Beror på den andra personen och lite annat
Vill du ha barn? Ja, har ju redan barn och mer vill jag ha! :D
Är du bra på att laga mat?
Nja, sisådär. Jag är bra på att komma på nya recept hehe
Gillar du att dansa? OHJA!
Hur vig är du? Som en pinne typ
Vilken är din favoritglass? Har ingen direkt favoritglass men en del smaker gillar jag mer än andra
Tror du på ett liv efter döden? Nja inte direkt, men jag hoppas!
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kan vara bådeoch just nu , både och ^^
Vilken ögonfärg har du? Melerande mellan brun-gröna!
Hur många hårfärger har du haft? En jäkla massa, olika nyanser av brunt, blont och en jävla massa därimellan. Vet inte hur jag tänkte förr ^^
Är du beroende av något? Ja
Röker du? Väldigt sällan
Senaste låten du hörde? Childen of Bodom - Oups I Did It Again :D
Vad gör du på helgerna? Är med min dotter 24/7 annars är jag med vänner och familjen min !
Brukar du bädda? Ja :)
Har du kysst någon under den senaste veckan? Nej
Vad var det senaste du sa? "Okej, hejhej"
Vem kramade du senast? Mamma om inte Isabelle då <3 hihihi
Saknar du någon nu? Ja
Vem ringde dig senast? Syster Annelie
Var du glad igår? Nja, till och från!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0