Namnbyte

Ända sedan lilla v var i min mage, hade jag isabelle som ett namnförslag till henne. isabelle elly . men när hon kom fick det bli isbabelle elly eidland, men nu allt eftersom kallar jag henne lilla v, men Aldrig hennes riktiga namn isabelle eller något. och just därför skall jag byta namn på henne, till Elly Isabelle Eidland. Är lättare att ha ett lite kortare namn faktiskt och gillade aldrig riktigt isabelle :o men när hon blir äldre och förstår vad hon har för namn och heter kommer hon att få välja själv vad hon vill heta och bli tillkallad för :) Så nu är det Elly ! <3

Hon äter mycket mer nu, tack och lov :) duktig är hon iallafall, och just nu ligger hon och sover, och jag tänkte passa på att äta lunch? Mja... får väl bli så!
Inte mycket mer att säga, imorgon åker vi till mamma/mormor och hälsar på en stund :)
Nu kilar jag. Ha det bra

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0