Isabelle

Idag blir min dotter, Isabelle en månad! :D
Hon börjar bli en stor flicka nu, hihi. Idag skall vi börja med hennes D-droppar :) och senare vid 14.30 skall vi till BVC här i Kinna för en kontroll för henne, väga och mäta lilla v.
Dockan har bara blivit sjukare :( jobbigt för henne! Feber vet jag inte om hon har, tror inte det /: Skall ta tempen senare (pappa köpte en idag <3 tusen tack!) men slemhosta och rejält förkyld de är hon stackarn... Får se vad dom rekomunderar på BVC senare!

Får se vad dagen annars har att bjuda på, själv sitter jag och försöker få i mig frukost /: Går väääldigt segt!

Får se om Annelie med barnen kan komma på fredag också, hoppas!
Nu skall jag kila, eller avsluta. Skall försöka äta upp, invänta tills dockan vaknar så hon kan få sina droppar och tills dess... Kolla/söka? lägenhet :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0