Fullkomligt

fenominal dag idag! Åkte in med 08.05 tåget från kinna intill borås , träffade linda och keven på tåget in.. hoppade av och mötte upp michaela med hennes döttrar! sedan vidare till hulta torg, på Unga Föräldrar gruppen där de var knökat med mammor och barn, haha :) sångstund, fikastund och trevligt sällskap! efter det begick vi oss bort till stan, vandrade runt, fikade utanför åhlens i borås och snackade på som hönor, haha. sedan vid 15 sa vi adjöss och hejdå :) en kanon dag må jag säga! härdan efter är måndagar 09-12 våran dag :D Så otroligt skoj ! :) Alltså, Unga föräldrar gruppen där är en öppen förskola för föräldrar med sina/sitt barn som är under 23 år :) supermysigt!

Sedan kom vi intill kinna med tåget kl. 16.30 ungefär, där morfar mötte upp oss och vi åkte bort till MM för jag skulle handla hårfärg till mig själv, massor med blöjor, mat och våtservetter så nu är man uppbunkrad 1-1.5 månad framåt :) hihi

bilder från denna dagen kommer in senare eller imorgon :)
Nu skall jag glo film tror jaog! ;D HADE FETT!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0