Förlåt mig Isabelle

Jag är så oerhört ledsen Isabelle. Jag är så sjukt ledsen att du inte har någon pappa i ditt liv, och det är mitt fel. Jag önskar man eller jag kunde dra tillbaka tiden och göra så att din pappa var, är med dig. Jag hatar mig själv att du är ensam med mig, bara en mamma när ett barn behöver båda sina föräldrar, mamma och pappa. Men jag hoppas att du nöjer dig med mig, din mamma <3

Jag älskar dig min dotter, du är det finaste och mest värdefulla jag har här i mitt liv Isabelle!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ibland mår nog ett barn bäst av att ha EN fullständigt närvarande förälder, som ger allt för sitt barn, än att ha två föräldrar som bråkar eller är olyckliga. Eller en förälder som inte bryr sig alls..

Madde, din dotter behöver dig - hon behöver dig för att du bryr dig och älskar henne. Hon behöver inte personer som inte bryr sig. Det behöver inte du heller, du och Isabelle förtjänar nån som bryr sig om er och som älskar er - precis som ni är :)

2010-03-07 @ 19:56:07
URL: http://demisemiquaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0