en sådan där lördag



Jag och min älskade Elly <3

Dagen idag har inte bestått av någonting faktiskt, varit hemma och tagit det väldigt lugnt :) Jag själv har kollat på "Flickan som lekte med elden" och den var inte direkt se-värd om man säger så, pallade inte ens att det den sista "Luftslottet som sprängdes" haha. Den första var okej, den andra mycket sämre enligt min smak.. Har suttit en del framför datorn, och mamma gav lillfisen en present idag! :D En jättefin overall/åkpåse hon skall testa imorgon när vi skall ut och vandra, kanske med Linda och hennes keven tillsammans :) en vit fick hon.
Annars har jag fått upp lite planer för måndag faktiskt :D Jag och lillan åker intill Borås på måndag, tidigt och möter upp Michaela och hennes två döttrar på centralen, och sedan åka bort till Hulta :) till deras öppna förskola! Kommer bli supertrevligt! haha, är jätteglad. Dom på förskolan har ju inte träffat Elly, senast jag var där var 1 vecka innan hon kom till världen, så de var ett bra tag sedan nu :) 7 veckor någonting tror jag haha. Annars i veckan har jag en del att ta itu med faktiskt, BVC på onsdag kl. 14.30 och SOC på torsdag kl. 13.00 annars fritt ;D Haha! Dockan har iallafall ätit mycket mer idag och blivit oerhört mätt och belåten :) sover som en stock nu, och förhoppningsvis några timmar fram och in på natten iallafall, :) Nu skall jag runda av här .. Ha det brao!

Mamma Madeleine

Kommentarer
Postat av: Mia 17år och mamma till William och Marcus!<3

Jag vet inte riktigt hur måndagen ser ut på Hulta. Alla ska vara på plats! haha.

Så de är bara att gå dit mellan kl 09.00 - 12.00. för då är det "Ungaföräldrar gruppen".

Annars så är öppnaförskolan öppen för alla varje dag, mellan 09.00-12.00 och 13.00-16.00 :).



//Hade varit kul att träffa er, men tyvär ska inte vi dit på måndag. De är vinterkräksjuka på G nu. William blev smittad sist vi va där. Så nu ska vi ha en paus från Ungaföräldrar, hehe.

Kram, Mia

2010-03-21 @ 12:59:53
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0