9 mars 2010

Nu är vi nyligen hemkomna från BVC :) Allt gick jättebra, hon växer och lägger på sig vikt.

Längd: 52 cm
Vikt: 3020 gram
Huvudomfång: 35 cm

Så lill damen min växer på alla håll och kanter, hihi :) Det gör mamma glad! Bytte även vårdcentraler för oss två nu, så vi slipper åka iväg till Alingsås när vi väl behöver vård, haha så nu är vi skrivna här i Kinna igen :)

Resten av dagen blir väldigt lugn och skön. Skall röja upp lite mer i mitt rum, få lite mer saker på plats förhoppningsvis och mysapysa med isabelle såklart :) Jag har varit sugen sedan igår att köpa saker till min lägenhet (jag någongång kommer att få) haha. Vill till IKEA, Jysk och greja :D Haha. Ingen ide att packa på sig en massa saker om man inte har direkt någonstans att ha det i dvs en egen lägenhet, haha :) Hursomhelst! Nästa bvc besök är nästa tisdag, 16 mars 11.30 :) Nu skall jag avgå.

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0