9 mars 2010

Jag har sagt väldigt länge att jag skall tatuera in något när Isabelle väl kommit till världen, som en hyllning till min älskade dotter. Jag vill inte bara ha hennes namn eller födelsedatum, alla har det och jag vill ha något speciellt som verkligen symboliserar Isabelle för m i g. Först funderade jag på hennes namn + födelsedatumet men nja, sen funderade jag på hennes stjärntecken men nja, sedan tänkte jag på kinestecken men nja, sedan tänkte jag på olika symboler men kanske, vet inte vad för slags symbol eller vad för någonting. Jag vill verkligen ha något extra, som ingen annan har men dom flesta har någonting av det på något sätt ^^ Så detta är verkligen svårt. Letar idéer som en galning men är helt fantasi-lös *_* Detta är kvällens mysterium , dock blir det ingen gaddning förens jag har gott om pengar och vet exakt vad jag vill/skall ha! Men funderingarna rullar omkring i skallen på en som flipper bollar, haha fram och tillbaka, upp och ner. Jag blir helt knäpp ;p Jag har några idéer men nja. Det är svårt... /; Någonting tillägnat Isabelle, men vad?

Pappa kom hem för drygt 1 timme sedan, och han kom hem med Mc Donalds mat :D Yey! Gott, lilla menyn som vanligt med cheeseburgare och cola utan is ! Gottit, hihihihihi! Var ett bra tag sedan jag åt det faktiskt :) Första "riktiga maten" jag äter på 1 vecka ;o, ja jössus! Hur skall detta sluta? ^^ Nåja! Har lill damen ingen feber imorgon (som hon inte har nu heller :)) blir det ut och gå en sväng och röra på dö-fläsket :D Haha, det lät behövas må jag skriva/säga ;) Sedan jag slutade pumpa ut mjölk har jag inte direkt gått ner något mer i vikt, mer än när jag ätit mindre nu och rört på mig mycket mer, haha. Så nu står vågen på 64 kg. Och den skall ner till 59 kg, den vikten jag hade då jag skrev in mig hos barnmorskan första gången, men innan jag blev gravid i huvudtaget vet jag att vågen stod på 56 kg och DET är mitt mål :) Nu mår jag ännu sämre när jag äter Mc Donalds mat också, hahah vilken bra början (Y). Haha, eller inte ;p.
Om man skulle ta och kolla på Lie to me nu på tvn ett tag :) Skriver senare eller imorgon . PÅ FREDAG KOMMER SYSTER ANNELIE MED HEEELA FAMILJEN SIN <3 Drar nu :) Ha det bra-o !



Mamma Madeleine

Kommentarer
Postat av: Linda- kevens mamma

Jag/vi saknar dig/er ! :)

2010-03-10 @ 13:32:10
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0