8 mars 2010

Stackars min docka som blivit och är sjuk :( Lite slemhosta, förkyldning och feber på g :( tycker så synd om henne! Vi får hoppas på att hon inte får allt för hög feber så att hon blir helt ut torkad och måste in till akuten :( buhu! <3 Annars mår hon fint :) Imorgon halv tre skall vi till bvc här i Kinna och väga/mäta henne! :)

Annars idag har vi varit inne, kan ju inte gå ut med henne nu när hon är sjuker ju... Så vi har varit inne idag, vilat, ätit och kollat tvn tillsammans ^^ och myst såklart! Och de blev inget med Borås idag, Unga Föräldrar eftersom jag inte orkade gå upp kl. 5 och fixa iordning allting, plus att jag märkte att hon hade hosta. inte direkt smart att åka iväg , ut med henne och bli ännu sjukare och samtidigt smitta ner andra små barn som är där :( Då är det bäst att stanna hemma!

På fredag, om vi är bättre här så kommer syster Annelie med familj och hälsar på :) Presenter och grejer till min Lilla V <3 Längtar!

Nej nu skall jag avsluta, inget mer att säga tyvärr, mer än att jag hoppas både jag och lilla v snart blir friska :) Ha det brao !

Madelly & Isabelle abdikerar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0