7 mars 2010

I Gave Him Money
I Gave Him Time
I Gave Him Everything
Inside One Heart Could Find
I Gave Him Passion
My Very Soul
I Gave Him Promises
And Secrets So Untold

And He Promised Me Forever

And A Day We'd Live As One
We Made Our Vows
We'd Live A Life Anew
And He Promised Me In Secret
That He'd Love Me For All Time
It's A Promise So Untrue
Tell Me What Will I Do?

And It Doesn't Seem To Matter

And It Doesn't Seem Right
'Cause The Will Has Brought
No Fortune
Still I Cry Alone At Night
Don't You Judge Of My Composure
'Cause I'm Lying To Myself
And The Reason Why She Left Me
Did He Find In Someone Else?

(Who Is It?)

It Is A Friend Of Mine
(Who Is It?)
Is It My Sister!
(Who Is It?)
Somebody Hurt My Soul, Now
(Who Is It?)
I Can't Take This Stuff No More

I Am The Damned

I Am The Dead
I Am The Agony Inside
The Dying Head
This Is Injustice
Woe Unto Thee
I Pray This Punishment
Would Have Mercy On Me

And He Promised Me Forever

That We'd Live Our Life As One
We Made Our Vows
We'd Live A Love So True
It Seems That He Has Left Me
For Such Reasons Unexplained
I Need To Find The Truth
But See What Will I Do!

And It Doesn't Seem To Matter

And It Doesn't Seem Right
'Cause The Will Has Brought
No Fortune
Still I Cry Alone At Night
Don't You Judge Of My Composure
'Cause I'm Bothered Everyday
And He Didn't Leave A Letter
He Just Up And Ran Away

(Who Is It?)

It Is A Friend Of Mine
(Who Is It?)
Is It My Sister?
(Who Is It?)
Somebody Hurt My Soul, Now
(Who Is It?)
I Can't Take It 'Cause I'm Lonely



På tal om absolut ingenting, mamma och pappa (speciellt mamma) är rädd att jag fått tillbaka min ätstörning igen eftersom jag inte äter längre. Men de är nog inte det, eller? Jag tror att de bara är för att denna omställningen, fortfarande inte när Belle kom alltså allt som händer runt om kring mig sedan 2 månader tillbaka och nu. Man är inte direkt matglad när man är deprimerad /: Jag hade ju ätstörning för drygt 2 år sedan och sedan 4 år innan dess som höll i sig ett bra tag, och nu verkar mamma tro att det är tillbaka för mig igen bara för att de hänt många tråkiga saker i mitt liv det senaste, om man bortser från min lilla älskling, Isabelle! <3

En annan sak jag är skiträdd för är att jag kommer falla tillbaka på mitt missbruk jag hade en tid innan jag blev tillsammans med Andreas. Är sjukt rädd! Men jag skall försöka hålla mig ifrån det :'(.

Har suttit sedan en timme tillbaka och plöjt igenom Michael Jackson, hans texter känns trygga just nu! Jag älskar honom och hans musik! Jag önskar verkligen att han ännu levde även om man aldrig skulle träffa honom, men just veta att han finns där borta, över hav och länder. Dom sista åren tyckte man verkligen synd om honom för allting som hänt, och hände för Michael. Man tyckte så synd om honom, och ville bara att han skulle komma till en, så man kunde få krama om honom och ta hand om honom! Tänker fortfarande mycket på honom, att han inte finns bland oss längre, och just då man fick reda på att han hade gått bort. Kändes så overkligt, så icke sant! Michael Jackson, han.. Han verkade odödlig. Att han skulle klara sig igenom allting, för det var ju just Michael Jackson! <3 Älskad och saknad.

Allt om som hände i lördags, igår tar jag senare idag (när jag vaknat och grejat lite).
Nu vaknar väl snart Belle :) Får fixa med henne då!
KÖSSHAJJ (K)

Madelly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0