5 mars 2010

Bild från i förrgår, när jag var ute en sväng :)
Min älskade Isabelle Elly Eidland <3



Idag åkte jag och pappa upp till Alingsås, fast innan dess åkte pappa och lämnade lill stumpan hos mormor för att bli passad medans mamma var i full gång med att hämta hem mina kläder, belles kläder och lite andra lådor och grejer :) Och efter lämningen hos mormor åkte vi förbi Skatteverket snabbt för en adress ändring IGEN. Jössus! Flyttar hit och dit, haha ;p Sedan begav vi oss iväg till Alingsås från Kinna. Kom dit till syster Linda vid halv ett och fick med mig det viktigaste tills vidare iallafall. Åkte sedan vid kvart över ett tillbaka igen :) Kom hem, packa ut allting ur bilen och sedan åkte vi till mormor/mamma för att hämta belle och prata lite :) Sedan åkte vi hem igen.

Tog lite kort på Dockan min! Hon har börjat få grön aktig färg i ögonen nu, snart kommer väl det bruna också :) Hon kommer få MIN ögonfärg ;) HIHI! Och sedan några dagar tillbaka har hennes hår blivit ljusare än innan, speciellt om man jämnför med två veckor tillbaka :) Så jag tänkte lägga in lite nya bilder på Belle nu, hihi <3



En extrem närbild på Belle och en helbild på na' ;)
Och självklart nappen i högsta hugg!




Här ser hon allt för kul ut ^^ Min lilla apa! <3
Hon är allt min lilla älsklings GRODA!
Jag älskar henne så! :)

Nu har hon äntligen somnat, innan dess fick hon massa mat, rapning, ny blöja och klädesbyte :) Självklart somnar hon gott då. Och innan dess låg hon i baby gymmet i vardagsrummet och sötade sig med gulliga ljud och sedan halv somnade hon där, haha Lillen gick fram och var väääldigt nyfiken :) Söta bebisar jag har! Elvis, Lillen och Isabelle! Mina hjärtan :) Och pappa, mitt stora hjärta!




Lillen är allt för  s ö t hon! <3


Imorgon bär det av mot Göteborg en stund och sedan iväg till Kungsbacka med Linda och henne lille Keven kanske :) Annars blir det andra jag säkert kan träffa :) Och då blir det Belles första gång att åka tåg ;) hihi. Buss har hon åkt med mig ett par gånger nu och hon är jätteduktig, hehe.
Till kvällen får man se vad som händer och sker :) Kanske utgång? Mamma är ledig och då kan hon bli lite barnvakt. Nej inte utgång imorgon kväll även om jag gärna hade velat, får vänta tills man får pengar och slipper snåla hahah! Dock trist att man fyller år i år på en måndag av alla dagar, haha. Får ta det helgen den veckan med att gå ut :) Hoppas mamma/mormor är ledig då så jag kan låna hennes busskort så kan jag fira min födelsedag på riktigt i Göteborg med mina bästa! :) hihi!

Och förresten! Jag börjar äntligen bli LITE frisk nu :) Febern har avtagit dock bara för att jag tagit en Ipren haha! Men igår var jag skitdålig och imorse när jag vaknade var mina ögon inte rinniga och inte heller min näsa, blev skitchockad och jätteglad på samma gång! :) Äntligen tänkte jag direkt ! :D Haha. Lock för öronen 24/7 är då fan inte skoj direkt men det försvinner väl snart det också ^^ Som jag och Jonathan satt och snackade igår, haha. När vi hade varit i Wales och skulle flyga hem, så fick stackarn lock för öronen eller hur det var och släppte efter en vecka ;O Mystiska saker som kan hända, haha! Idag fixade jag även lite om föräldrapenningen som jag begär nu :) Och eftersom jag är ensamstående till Belle får jag 480 dagar att ta ut! :D Just nu annars sitter jag och lyssnar lite på Pantera, vet faktiskt inte varför men aja ^^ Snart hade jag tänkt att lägga mig och glo film :) Kollade på Sommaren med Göran igår kväll, och tack bäste Emil (min fulaste vän ;P) som hjälpte mig till en sjukt bra sida! HIHIHI! Funderar på att kolla någon annan kul film :) Jajja !

Om jag skulle ta och avrunda här tro? Ja, det gör jag!
Ha det brao :)

Madelly & Isabelle abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0