4 mars 2010

Natten var bra :) Isabelle har sovit massor, och ännu har jag inte smittat ner henne med min hosta och förkyldning. Tur det! :) Skulle egentligen träffat Linda och hennes lille Keven, men vill inte smitta ner OM dom skulle bli sjuka så det får bli till helgen om detta elände jag har försvunnit, förhoppningsvis :)

Igår satt jag här mesta dels, sedan vid 22 tiden gick jag in och la oss, hon somnade direkt mitt lilla hjärtegryn men jag låg och kollade på tvn tills 23 tiden någongång, sedan slocknade jag.. Rätt gott!

Vaknade vid halv två, och hon fick mat. Vaknade sedan vid halv sex då fick hon mat och ny blöja :) hihi. Somnade vi om, sedan vaknade hon vid halv åtta, så låg vi någon timme, sedan ringde syster Annelie och sa att dom inte kan komma förbi idag men att dom kommer i början av nästa vecka istället ! :) hihi.
Strax därpå gick vi upp, hon fick mat vid 09 och jag åt frukost vid 10 :). Min näsa rinner och jag snorar som jag vet inte vad haha. Mycket jobbigt, och min hosta som kommer titt som tätt. Sen så har jag nysningar säkert 10 st på 1 minut ibland. Haha jäklar mig jobbigt :o !

Hursomhelst!
Nu ligger Dockan i insatsen breve mig här i soffan, nöjd och gör lite ljud ifrån sig :) Medans ajg sitter här och nördar mig hehe ;P Hon vill väl ha mat snart, för precis nu haha, blev hon rätt rastlös. Men aja! Sedan kanske jag tar en promenad med Belle och systeryster, OM jag orkar och OM systeryster kan ^^, Vi får se helt enkelt!

På måndag skall jag till Borås, UngaFöräldrar möte :) Skall äntligen ta dit lilla Belle så hon får hälsa på ;). Kan bli trevligt! Annars vet jag inte vad som händer under helgen eller nästa vecka direkt, man får se!
NU skall jag avsluta :) Ha det brao!

Madelly & Isabelle abdikerar :)


Min favvo Docka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0