3 mars 2010

Gårdagen var fullladdad med känslor. Allt gjorde så förbannat jävla ont när jag fick reda på en trist sak för mig men en jävligt bra sak för dig tydligen. Men jag skall försöka att inte gräva ner mig allt för djupt i dom tankarna mer än vad jag redan gjort, gjorde.

Annars var gårdagen okej, flyttade till pappa redan igår! Haha :) SÅ nu har jag mitt gamla blåa rum igen <3 På fredag åker pappa och lämnar Isabelle hos mormor som skall vara barnvakt några timmar medans jag och papi uträttar lite saker.. Först till Försäkringskassan angående underhållsstöd, sedan iväg till Skatteverket och skriva in mig hos pappa igen (haha). Efter det drar vi två iväg till Alingsås för att hämta mina kläder, lådor och andra personliga saker där uppe hos Linda och Martin. Och sedan när snön börjat töa bort mer skall vi hyra släp som sagt och hämta resten av mina möbler!
Senare när jag och Belle kom till pappa, kollade vi på tvn tillsammans och pratade massor om ditten och datten...

Inatt sov Belle från 23-03.30, jävligt gött :) Fick sova en hel del fast efter det hade jag svårt att somna om, låg och grubblade, tänkte allt för mycket /; Fyfan vad jag hatar så som det är just nu men aja! :( <3 Somnade om vid 06 drygt och efter en stund gick pappa upp och fixade iordning allt. Vaknade sedan vid halv åtta och då ville Dockan ha mat och blöja :) Sedan gick vi upp. Pratade med pappa och sedan åt jag frukost, efter det blev kl drygt 12 och jag och Belle gick ut på en promenix i en timme, gick och pratade med Lulu <3
Kom hem vid halv två ungefär, pratade ännu mer med pappa och Isabelle fick mat och blöja :) Efter 2 timmar åkte pappa intill Borås och jobbade och är ännu iväg. Så man är själv nu , känns lite konstigt eftersom jag alltid haft någon hos mig som tex när jag bodde hos Linda, eller när jag var den lilla tiden nu hos mamma...
Jag har suttit lite framför datorn, sms:at med folk angående helgen och lite annat, och just nu kollar jag på AA, som segar megaäckligt mycket! Efter det skall jag kolla veckans avsnitt på DH! :D:D:D Till kvällen blir det väl tvn, Belle, prat med far och datorn /:

Igår blev Isabelle tre veckor! Hon växer så det knakar :)
Och jag önskar inget hellre än att hennes pappa skall börja bry sig om henne nu, hon behöver en pappa-roll i sitt liv också , inte bara sin mamma :( Tycker så synd om min lilla Docka! <3
Men annars får man se vad sista dagarna i veckan erbjuder. Syster Annelie kanske kommer hit imorgon och hälsar på oss en stund :) hihi. *hoppas*

Göteborg blir det till helgen iallafall, kanske träffa Linda och hennes store son :) och lite andra kompisar man inte träffat på en bra tid ... Behöver verkligen träffa vänner och ha lite skoj alltså men inte helt lätt utan pengar /: Uscha!

Nu tänkte jag kolla klart på AA och sedan blir det DH! :)
Ha det brao!

Madelly & Isabelle abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0