24 mars 2010

Känsloladdad dag idag - JA!
Berättar inte vad som hänt, men ah. om man säger såhär, jag och en av mina syskon har brutit kontakten.
med andra ord; Du är oönskad, idiotisk och inte min släkt mer!
USCH !!!

Hursomhelst nu.
Var på bvc med Elly förut :) Äntligen går hon upp bra i vikt nu, på fem dagar har hon gått upp 120 gram, så nu väger hon 3260 gram, växt 1 cm på långden och runt huvudet :) Nu är hon 53 cm på längden och 36 cm i huvudomfång :) och så fick jag fylla i en liten poäng lapp om hur jag mår, och de var väl mindre kul. så jag skall få en tid med en psykolog relativt snart, äntligen! Efter det bvc besöket åkte vi alla bort till MM, handlade lite och iväg till Willys för att köpa den hårfärg :) så det blir nog att färga håret imorgon och framåt :D yey! haha :)

Imorgon blir det att åka in till Göteborg<3 för att vandra runt lite :) skall blandannat köpa silvershampoo vart nu de kan finnas? Åhlens city har jag hört? får kika omkring där, haha. Känner mig som ett påskägg i huvudet nu - mindre sexigt kanske :P nu skall jag äta lite winegums! :D och fortsätta snacka och le med elly hihi <3 mammas stora flicka "stora" haha <3

Mamma Madeleine

Kommentarer
Postat av: bea

<3

2010-03-25 @ 11:56:03
URL: http://garageglamorous.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0