23 mars 2010

Idag är det tisdag, en sådan där suuuperseg tisdag. En grå, regnig, slask tisdag! Det ogillas väldigt mycket :( Vaknade strax efter 08 idag, gav elly mat, ny blöja och lite kläder, sedan tog jag in datorn och satte på nya Desperate housewives avsnittet hihi :) efter det chattade jag lite på msn och tråkade. Pratade med linda :D sedan blev klockan mycket och jag fick ge lillan mat igen och ny blöja ^^,

Annars idag kommer jag att fortsätta mig färgnings process haha, blev sådär lyckat igår! Hursomhelst. Fortsätter senare när Elly somnat så jag får 2-3 timmar själv, lite egen tid alltså :)
Nu skall jag fortsätta och försöka natta henne lite, sova middag :) Ha det brao!

Mamma Madeleine

Kommentarer
Postat av: Linda- kevens mamma

Lycka till :)

2010-03-23 @ 14:05:22
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0