22 mars 2010

Har fått så jävla svårt att somna den senaste veckan? men aja. måste egentligen hoppa in i duschen eftersom jag har ställt klockan på 05.30, men orkar verkligen inte? hjärnan vill inte koppla av, den går på högvarm hela tiden även när jag har tid att verkligen koppla av :(

När skall du försvinna ur mina tankar?! du förgör mig långsamt innefrån. jag vill bara att känslor, minnen, allting skall försvinna så man kan gå vidare lättare men detta vill bara sitta kvar, speciellt dom starkaste minnerna /:

Jag saknar dig men de spelar ingen roll, varför kan antingen minnerna eller jag försvinna?
Jag saknar Lulu så FETmycket! håller på att bli knäpp utan dig bästis <3
Jag saknar Mels även om vi ses så jäkla mycket mer. kommer bli bra när jag får lägenhet i göteborg!
Jag saknar Ählii eftersom vi inte setts på 8 veckor typ? 3 veckor innan lillan kom :(
Jag saknar min syster Annelie, hon är ett så bra stöd och man kan prata med henne <3


Sitter och tänker på alla mysiga stunder vi har haft Lulu :)
Vinden, Majorna, Vänersborg, fika-dagen i Göteborg, Onsala!
En dag Lulu, då kommer vi erövra Onsala och ta bort alla fula bortskämda ungar där haha. Onsala är en inte som de varit en gång, de har blivit så mycket sämre och vi är här för att göra det bättre! :D

En annan sak också :)
Vi har ju släktingar i USA, och om ett tag när man har mer pengar och lilldamen är lite större så funderar jag faktiskt på att åka över med henne dit och hälsa på våra släktingar. vissa är ju faktiskt mellan 20-30 års åldern vissa och de skulle vara skoj att hälsa på dom? :D Bo gratis och gratis guide i deras land, hade nog varit kul att komma ifrån Sverige och få med lillstumpan ut i världen. vem vet, man kanske träffar den rätte i ett annat land? en som vill och kan älska både mig och elly :) en sådan dröm! men mja, jag kan ju drömma vidare. Jag vet EN, en enda som skulle kunna älska mig och elly lika mycket, men jag tänker inte vika ut hans namn här. jag vill att människan jag skall leva resten av mitt liv med skall älska min dotter precis som mig, och acceptera henne! det är de viktigaste för mig! Men det hade inte varit fy skam att åka till Kalifornien och crusa omkring ;) HAHA och precis nu kom Håkan Hellström - En vän med en bil på min Spotify lista, så typiskt :D Den blir man glad av, själva musiken! Den är härlig :) hihi, vad musik kan göra en glad, speciellt mig och musiken har varit de bästa stöd jag fått under denna perioden nu..

Nepp! nu måste jag fan ta mig själv i kragen och hoppa in i duschen varesig jag vill det eller inte, haha :| Jag har stannat på min vikt -.- ogillas, 64 jävla kilo! USCH! Nu drar jag :) Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0