2 mars 2010

Stackars Isabelle igår, gav jag henne visst lite för mycket mat så hon fick magont och skrek som en stucken gris. Usch vad jag hade dåligt samvete efter det :( Gick omkring med henne på axeln i 2 timmar drygt, tills slut kom en stor rap ut (äntligen!!!) så blev hon relativt tyst och trött, så somnade hon och sov 1.5-2 timmar på eftermiddagen :) Jag fick själv tårar för att jag var så ledsen att hon hade ont lill hjärtat mitt. <3

Natten var okej :) Åt med 2-3 timmars mellanrum och jag fick också sovat ut. Dock är min jävla hosta det jobbigaste och min huvudvärk, jag orkar inte bli sjuuuuuuuuuuuk!! Det tjänar ingenting till ,och nu börjar det istället för torrhosta blir mer slemhosta ;( böhhh!

Och jag är fortfarande fast i Skene, hos mamma. Dock vill jag inte tillbaka till A-sås ändå /; Blä! Men måste dit relativt snart för soc besöket så dom kan hjälpa mig att fixa en lägenhet i Kinna, Skene åt oss till sommaren troligen (:)). Så nu är man uppdaterad på deras hemsida och kollar ofta :) hihi. Kuuuwl!



Drömde en jättetråkig dröm inatt, en om Andreas. Och att drömma, tänka och fantisera är det närmare jag kommer Andreas nu :( Gjorde så ont när jag vaknade så upptäckte att allt jag drömde var bara en dröm ! Fyfan vad sådan gör ont, och detsamma häromdagen, när jag skulle ta på mig en t shirt, som jag inte använt sedan vi bodde tillsammans. Tog fram den och skulle lukta på hur den luktade, kände jag att det luktade det tvättmedlet vi brukade använda och dvs så hon han luktade :( Jag bara satt och knycklade ihop tröjan till en boll och satte den mot näsan och luktade sönder den typ! Jag blev så ledsen och kände hur mycket man verkligen saknar den personen som betyder mest i världen för en, förutom Isabelle då... <3
Varje gång när jag är hos Linda, och det ringer på den "stora entre" dörren, tänler jag alltid: Det är Andreas! Han är här :O Eller? Men så inser jag snabbt att det bara är någon kompis till barnen som vill leka... Du finns verkligen i mina tankar hela tiden. För det skall ju vara Helly och Elly :( Buhu! När jag kollar på min relationsstatus på Facebook, jag blir fortfarande lika ledsen varje gång jag ser att de står "singel" där. Så tomt utan dig... Så tomt innuti mig, du är inte här, hos mig längre och kommer aldrig att vara det heller och de gör så förbannat jävla skitont! :'( Bara nu sedan jag började skriva om detta, om dig har jag gråtit massor! Jag vill bara att du skall ringa på dörren där jag är, och säga: Men vad gör du här? :O *tar mig i handen* Du kommer med mig. Och Isabelle! Nu skall vi åka hem, hem till vårat hem Madde :) Jag dagdrömmer en aningens för mycket allså. Jag vill inte inse att du inte älskar mig, att du inte vill veta av mig igen. Den tanken är så jäkla stor. Efter att ha delat allt i över 1.5 år tillsammans tills plötsligt bli totala främlingar för varandra. Det är sjukt! Riktigt sjukt! Ibland vill jag bara sätta mig och Belle på bussen, åka hem till dig, ringa på dörren och säga: Här är vi! Får vi komma hem nu? Eller bara ringa på för att se dig en sista gång.. Men vad tjänar det till? Då blir jag istället som en jävla äcklig människa som förföljer dig istället :S Vad man än gör eller inte gör, känns det fel /; Allt jag vill, är att det blir du och jag igen. Helly och Elly :( <3 Om du bara visste hur jäkla saknad och älskad du är av MIG och Isabelle!!! <3

Jag älskar dig, de vet du!

Madelly & Isabelle abdikerar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0