19 mars 2010

En sådan förjävla trevlig idag jag har haft idag :)
Först åkte jag och lillfisen bort till bvc, hon hade gått upp 180 gram på tre dagar och blivit 1 cm längre på dom tre dagarna, haha :) min stora kicka! efter det åkte vi bussen intill göteborg , tms med mamma som sällskap, mycket trevligt :) vi båda hoppade av vid korsvägen, sa adjö och mamma gick bort till sin spårvagn och vidare till sitt jobb på sahlgrenska.. vi väntade några minuter på linda och keven, sedan kom dom och vi begick intill stan, via avenyn och ner till nordstan :) gick och åt direkt haha, de blev mc donalds och trångt äre alltid -.- ogillas. satt där någon timme drygt, åt och snackade på som yra hönor ^^ sen gick vi lite i affärer och kikade omkring , handlade lite och gick ännu mer runt haha. sen var snuttisarna våra tvugna att äta/blöjbyte så vi satte oss på ett café inne i nordstan i någon timme och återigen massa snack :D haha. tog lite kort på småttingarna våra, och alla fyra :) som kommer här...

hennes nya söta mössa :)
gull ungarna, lillfisen & keven :)

och ett kort på våra älsklingar & på linda och mig :)

En mycket trevlig dag :) efter vi sa hejdå så träffade jag Mels en snabbis :) knappt en timme men vi fick babblat av oss en jäkla massa som vanligt ;) haha. sedan var jag så sjukt trött att jag var tvungen att åka hem ;o kom iväg och lillan sov hela färden nästan :) kom hem för en timme sedan och nu har lillfisen fått mat och ny blöja såklart och nu ligger hon i mitt knä och halv sover med nappen i truten ^^, somnar väl relativt snart skulle jag tro att hon gör .. och jag skall nog sätta mig och glo två filmer, OM jag ens orkar börja kolla på en av dom haha. Annars blir det lugnt resten av kvällen för våran del.. och jag PEPPAR som fääään till lördagen den 17:e april! :D då blire kalasfirande för lilla miiig i göteborg såklart, alla som vill får följa med :) haha.

Kanske träffar linda och keven imorgon en stund, ut och hurta oss med våra vagnar här i kinna, skene! måste bli av med fettet mitt ;D haha. Annars är helgen luuuugn :) inget direkt bestämt eller har något att göra, hehe. ta det lugnt och skönt! Nu avslutar jag här.. Jag tackar för idag :)

Mamma Madeleine

Kommentarer
Postat av: Alexander

söt bebis du har madde, men du är fortfarnade den sötaste ;)

2010-03-19 @ 22:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0