18 mars 2010

Idag har jag varit hos mamma/mormo en stund, haft mycket trevligt. Fikat, snackat och myst med elly :) mamma/mormor, jossan och jag se elly LE på riktigt :D dom , eller alla blev helt till sig. alla ba "awwww" :D haha. dom hade ju aldrig sett de innan, men nu har dom :) Vi tog en massa söta bilder på elly när hon vilade och sötade sig i mammas päls kappor (fejt päls såklart :)). jag har även när jag var hos mamma, kollat på platt tv och datorer till mig, måste ju ha de när jag flyttar hemifrån :o haha. hade varit en Fördel liksom ^^,
Hursomhelst. Annars så har de varit en lugn dag. men imorgon blir det fart och fläkt :) en mysig fredag. intill göteborg och träffa linda och hennes keven. shoppa, fika/äta och gå omkring. har riktigt längtat hela veckan,haha :) men först blir det en tripp till bvc kl 10.20 efter det buss kl 11.05 till göteborg :D




Mammas sötnos!
ELLY <3


Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0