17 mars 2010

Haha, sökte på min syrras namn, så kom vimmel bilder upp på henne. tyckte det var lite kul :) bara för att jag har en snygg syster <3 hihihihihi.

&

Annelie är på båda korten till höger, hon med ljust hår på båda :)
älskar dig syster!

Är fortfarande inte direkt trött /: men aja, de blir jag väl förhoppningsvis snart? hoppas.. annars har kvällen varit lugn :) morgondagen blir väl detsamma, lugn med andra ord! torsdag lika så? fredag blire bvc först och efter det en tripp (haha nej, jag skall inte ta lsd då ^^) till göteborg :) annars... helgen, är ännu ett stort frågetecken...
Tänkte sluta skriva nu, finns inget kul att skriva ^^



lite snygg är jag faktiskt, iallafall på Detta kortet ^.^
Ha det fett!

Mamma Madeleine

Kommentarer
Postat av: Linda- kevens mamma

du är alltid snygg :)

2010-03-17 @ 06:04:29
URL: http://lindaglansins.blogg.se/
Postat av: bea

snygging :D

2010-03-17 @ 18:36:51
URL: http://garageglamorous.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0