16 mars 2010

Idag blir Isabelle 5 veckor :)

Och idag har vi varit på bvc, dock var de lite tråkigt för hon har gått ner i vikt lilldamen min :( Hennes huvudomfång och hennes längd var densamma som förra veckan, men vikten hade gått under 3 kilos stäcket nu :( 2960 gram och förra veckan låg hennes vikt på 3020 gram. :( Troligen för att hon var sjuk förra veckan och hade mindre matlust och spydde upp en del, så vi skall dit på fredag igen kl. 10.20 för en "check-up". Så nu proppade jag i henne en hel del mat, utan att hon spydde, fick rapat och sedan somnade hon gott :) i SIN säng ^^ brukar alltid bli att hon somnar hos mig, i min famn och sedan får man lägga henne i sängen.. men nu somnade hon i sin säng, skönt för oss båda :)



En bild på isabelle när stackarn var riktigt sjuk förra veckan, <3 lill pyret!

Annars var kvällen och eftermiddagen lugn igår, efter mötet med linda och hennes lilleman keven :) gjorde inte mycket alls. hon åt, sov och fick blöjbyten flera gånger om, sedan när hon sov eller skulle somna så passade jag på att se det nya avsnittet av desperate housewives, hihiih :) satan så spännande det är nu ! Jössös! :D Hahah.

Nu kilar jag. ha de fett

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0