16 mars 2010

Jag är just nu på sko jakt, haha. Letar efter ett par svarta kängor med stålhätta, och har några i mitt huvud på betänketid... Men vet inte... Gillar några skarpt men mjaaaaaaaa, dom är ju över tusen lappen också.. Eller ett par converse, som jag brukar köra på ? x'''D Här kommer lite bilder på några favoriter iallafall :)
Klickbara bilder självklart !

eller ?

Hittade jackor också, ME LIKE!

och och !

Skorna är supersnygga, jackan är underbar, t shirten är bara FÖR skön alltså, haha och dom benvärmarna så jävla söta! :) hihi GIMME! Så jävla snygga grejer det finns allså, blir helt såld i allting :) Och nu kollar jag lite allt möjligt ^^ Får kika vidare när jag är i göteborg på fredag :)
Jajja, nu avslutas det här. punk slut .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0