14 mars 2010

FAN vad kul jag hade igår! :D Allt jag kan säga om gårdagen kortfattat hehe. Åkte in med systeryster och hennes kompis malin vid halv åtta från skene, sedan drack vi på bussen drack vi öl och jossan gick på toan flera gånger om ;D Väl framme så mötte jag upp emil :) (dom andra två skulle förfesta någon annan stans), tog ut pengar och fortsatte bort till Rockbaren :) Snäll som emil är bjöd han på gaderob kostnaden och två öl åt mig, hihihih :) jättesnällt. sedan satt vi och snackade hehe, så gott vi kunde eftersom de var sjukt hög musik och så kom två väldigt bra låtar på, en med pantera och en slipknot låt. då gick jag igång :D haha, en bit bakom emil så satt de tre killar, väldigt fula (höhö) och en glodde på mig hela tiden :o kändes som att han visste att jag hade lämnat mitt barn hemma haha, fick skuldkänlsor ;D Men aja, sedan så gick vi bort till trädgårn för de var där alla skulle mötas upp för att gå inåt men ack blev det inte så, så vi begav oss alltså jag, systeryster och emil bort till pc istället :) där emil bjöd på öl återigen, hihihihi :) satt där från 12 typ till 02 någongång :) när klockan blev 01 någonting, kom världens skummaste typ och satte sig med oss helt plötsligt :D haha, en sådan nörd men han var trevligt :P hehe. Han trodde inte på att jag var mamma, haha de kändes skoj :D Sedan gick vi bort till bussen och KLANT som jag ALLTID är lyckades både jag och jossan inskaffa oss köttsår och skurbbsår xD tack vare mig . hehehe! Kom iallafall med halv tre bussen hem, och somnade typ 5 minuter efter bussen hade åkt. SÅ trött var jag haha x) Kom hem vid 04 ångongång, la mig och sov i soffan hos mamma och isabelle breve <3

Idag vaknade jag runt halv 10 tror jag. efter en stund åkte mamma och jobbade, medans jag och jossan segade sönder haha :) Gick vid 18 tiden förut och handlade lite på MM , vetefan varför men ah ^^ hade inget att göra och ville ut och gå lite med isabelle :) kom in för någon timme sedan och nu försöker jag få in måns sedan timmar tillbaka, hoppas katta kommer innan jag nanar xO ..

TACK återigen för en kanonkväll även om inte blev som planerat hehe <3
Får göras om om en månad igen, då det är min födelsedag hihih.
Emil och Jossan, TACK! =DDD

Nu skall jag ha lite egentid, dvs isabelle sover och jag har mammas lägenhet för mig själv eftersom mamma sover på jobbet och jossan hos coffe :) gott gott. Ha det brao!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0