13 mars 2010

Förut vid 17 tiden kom syster Annelie med familj hit, MYCKET TREVLIGT :d minsann! Lilla v fick en bok " mina första år " som jag skall börja fylla i, jättefin sådan bok och så fick hon en tallrik, en kopp och två fina skedar som hon kan börja använda om 2-3 månader för att äta riktig mat, hihi :3 min stora kicka! Vi pratade, myste med isabelle en hel del hehe, fikade, och åt lite, pratade och sedan åkte dom vid 20 tiden ungefär . Synd att Stoffe skulle ut imorgon så Annelie var tvungen att stanna hemma med barnen, annars hade Annelie följt med ut imorgon kväll och krogat ;D men det får väl kanske bli till min födelsedag ?? :3 längtar redan iallafall! Haha.

Imorgon, eller ah senare idag, till kvällen blir det utgång för min del. Första riktiga utgången sedan 30 maj 2009 ^^, ja herregud! Hur skall detta sluta? Inte bra :D haha jodå, klart det gör! :3 Då drar iallafall jag och systeryster ut och gör göteborg jävligt osäkert : D kommer bli riktigt skoj! ÖL ÖL ÖL Ö ÖL ÖL ÖL i mitt hjärta <3 och isabelle haha <3 Självklart! Får se vart vi beger oss, kanske till Parken eller Push ;D fast drar bara till Push om Emil hänger på för han skulle fixa in oss gratis hihihih :) GILLAS. Annars kanske vi drar vi med Maxen och hans brud (som för övrigt är jävligt trevlig :D) Det enda jag är orolig över nu, det är mig själv. jag kommer säkert skicka sms / ringa till mamma/mormor som kommer vara isabelles barnvakt och fråga om hon lever, haha. Vara utan henne i så många timmar? gosh, hur skall detta gå? :o min lilla baby! <3 Imorgon skall jag fanimig dansa iallafall , dansa av mig mina sista gravid kilon, hehe. Som syster annelie sa förut, "Oj, du har riktigt smalnat av :)" då blir man allt glader ; D. Och som Stoffe sa då, haha. "Nu är ju du milf madde!" så sken han upp x) Haha, mitt svar blev "äsch, jag är hellre en gilf än milf" ;D Sant ju ! Hursomhelst, kvällen imorgon kommer bli krrrrrym :) jag är ju fest hela jag! Har många fin fini planer angående party party, skall ut med Ählii (ett stort måste!), med Micka, Rebecka och mååånga måånga fler : ) Kanske skall ut med Bea skrutt och nåra av hennes vänner imorgon också :) skoj skoj! :D Dock vill jag egentligen till Rockbaren bara för att de är 1. bäst musik, 2. snyggast folk, 3. mer blandad sexuell läggning ;D haha!

Imorgon blir det iallafall massa god öl! :D
Längtar MYCKET!

Nu halv sover isabelle, och jag sitter här. funderar på att gå och nana närsomhelst, fast skall fixa klart med mina listor på Spotify, som kommer ta ett tag till egentligen... Skall ta bort listor, rensa och göra nya :) Men jag tar de nog imorgon istället ^__^ Ha det FETT!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0