12 mars 2010

Dagen har bestått av sol idag, ÄNTLIGEN ;d Annars så gick vi upp vid 13 tiden idag, skönt att bara kunna ligga och slappa hehe. Hon fick ny blöja och mat, sedan somnade hon, så jag kunde hoppa in i duschen och raka mig/tvätta håret och ha ensam tid ^^, skönt! Nu är jag iallafall färdig fixat inför Annelies stora entré haha. :) Nu skall jag bara invänta att isabelle skall vakna, få mat och ny blöja, sedan rena och fina kläder och sedan somnar la hon igen och så kommer hon vakna när hela fadderittan kommer och hälsar på.. Skall städa iordning mitt rum snabbt sedan också, så det ser "någorlunda" ut haha. Kvällen eller resten av kvällen efter dom åkt blir väl lugn :) Sitta här vid msn, datorn/tvn och umgås med papi :) Imorgon skall jag försöka komma ut och festa första gången på år känns det som ^^, på söndag är jag kattvakt ^^ troligen, men får se :) Längtar tills jag får barnbidraget, haha . Nu skall jag kila !



Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0