11 mars 2010

Jag riktigt hatar att behöva vara stark nu. Jag vill vara den svagaste av alla känner jag, gråta och låta mig själv grävas ner under jorden. Jag är verkligen ledsen att jag sårade dig, men det är något jag måste leva med hela livet och jag önskar verkligen att jag kunde göra allt ogjort. Jag hatar den personen jag var, och jag gillar mitt nya jag, synd bara att du valt bort att se mig som den var jag när vi träffades, för de var den personen du älskade. Men jag vet att jag inte är perfekt. Det vet jag om!

Det är så hjärtskärande att veta det inte är mig du skrattar tillsammans med nu. Att det inte är mig du saknar längre. Att det inte är mig du sover tillsammans med om nätterna. Att det inte är mig du tänker på. Att det inte är mig du vill vara med. Att det inte är mig du är närgående med längre. Att det finns någon annan i ditt liv som gör dig glad, klart att jag är glad att du är glad, för jag älskar dig ännu och det är allt jag vill dig, att du skall vara glad även om det inte är med mig. Men ett måste du veta, jag älskar dig så djävulskt djupt så det är inte sant och jag önskar dig allt gott!

Jag vet att det enda jag gjorde i vårt förhållande var fel fel fel, hela tiden. Men en sak skall du veta, du var aldrig för bra för mig som du sagt, för du var inte heller den som gjorde allt rätt. Vi båda felade oerhört mycket, de vet du också. Ändå så älskar jag dig så jävla mycket, och de blir fan bara starkare för var dag som går /: och de gör mig vansinnig, för det gör ont att älska någon man aldrig kommer få! åh :'(

'Cause I miss you, body and soul so strong that it takes my breath away
And I breathe you into my heart and pray for the strength to stand today
'Cause I love you, whether it's wrong or right
And though I can't be with you tonight
You know my heart is by your side


.

Give me time to reason,
give me time to think it through
Passing through the season,
where I cheated you
I will always have a cross to wear,
but the bolt reminds me I was there
So give me strength,
to face this test tonight
If only I could turn back time,
If only I had saved what I still had
If only I could turn back time,
I would stay for the night... for the night
Claim your right to science,
Claim your right to see the truth
Though my pangs of conscience,
Will drill a hole in you
I've seen it coming like a thief in the night,
I've seen it coming from the flesh of your light
So give me strength,
to face this test tonight
If only I could turn back time,
if only I had saved what I still had
if only I could turn back time,
I would stay.
The bolt reminds me I was there
the bolt reminds me I was there


Dom texterna känner jag så starkt vid och av /: Dom stämmer in på mig... Usch vad detta är jobbigt. Varje jävla dag som går utan dig dör en bit av mig själv istället. Klart jag är jättelycklig att få vara med min fina dotter varje dag, och känna sig behövd men den andra känslan tar död på mig men jag har ju fortfarande mig själv att skylla även om jag anser att du gjorde ett stort fel i slutet .

Fan ta dig att jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0