11 mars 2010

För drygt en timme sedan fick lill damen mat, och självklart skall hon spy upp en del, så de blev hopp-i-badet med henne direkt. Väl i badet, varmt och skönt blev hon knäpptyst, helt salig och bara njöt när jag höll henne i vattnet och hon flöt omkring ^^, så underbart ljuvlig hon är min lilla dotter! Älskar henne så :) min lilla tjej! Badat i drygt 5 minuter så tog jag upp henne och då började stackarn frysa så det blev att sväpa in henne i en varm och torr handduk och då blev hon återigen tyst :) haha. Värme tycker hon allt om, eller alla rättare sagt ^^, Sedan torkade jag henne och hon fick ny blöja. så nu ligger hon här i min säng, breve mig med nappen i munnen och ett varmt täcke på sig och bara tittar och gör lite små stön ifrån sig hihi :) sötaste sötnosen någonsin! <3



Min älsklings tjej!

Nu skall vi gosa vidare här i sängen en stund, och strax skall jag kolla ett till avnitt av the L word, hihihihi :)
Ha de brao!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0