10 mars 2010

Denna dagen har inte bestått av någonting alls, vi har bara latat oss :) varit ute en sväng och gått, isabelle har ätit, fått blöja och självklart myst med mig, hiihih :) Idag fick hon också sitta i babysittern :) den gillade hon skarpt kan jag säga, blev lugn direkt och sedan somnade hon haha :) mitt lilla hjärtegull! Och nu ligger hon här breve mig i sängen med nappen i munnen och tittar omkring. Förkyldningen och hostan är ännu kvar men börjar (nog?) bli bättre, verkar det som iallafall nu :)

Alldeless strax så ringde Ählii :D Vad chockad jag blev ^^ och glad! Pratade över en halv timme, de gick fort ;o pratade om allt och ingenting, hehe. la nyss på ;( Nu skall jag ta och äta mitt gröna äpple och ta hand om min sjuka dotter <3 Ni får ha det guld där ute!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0