1 mars 2010

Först och främst måste jag få ut mig... :)
JÄVLA CP HOR-FITTA! ÅH

Så då var de klart :) hihi
Helgen hos mamma har varit toppen! Jag har gjort en massa roliga saker här och haft oerhört trevligt. Någonting både jag och Isabelle behövde :)
I fredags träffade jag Linda med hennes lille keven :) Fick presenter och fikade, mycket kul att ses! Efter det kom jag hem, åt lite och gick bort en stund här till Lina med familj. Sedan kom vi hem runt 19 tiden kanske, kolladade lite tvn och sedan slocknadade jag iallafall vad jag minns haha.

I lördags tog jag de lugnt först. Jag och mamma gick ner med Belle till MM för att handla lite inför kvällen, helgen. Sedan vid 14 tiden blev det visst bestämt att jag skulle intill Göteborg med Isabelle ;p Så jag åkte in vid 15.30, kom in vid 16.50 och mötte upp Jonathan :) Gick omkring, pratade, skrattade, fikade inne på Femman i Nordstan och sedan gick vi till centralen igen... Satt och inväntade min buss till Skene och hans pendel till Kungsbacka :) Skrattade och hade de trevligt och självklart tyckte han att Belle var söt ;) Som alla andra också tycker. haha. Kändes så fel när jag skulle beställa min varma choklad förut när vi skulle fika, för då började killen bakom disken i fiket flörta med mig, hahah :D Heregud, jag är fortfarande flörtbar även om jag ser sleten ut och tjock som jag vet inte vad :D De gjorde mig lite glader hihihihih. De kändes faktiskt oerhört bra att äntligen kunna prata med varandra utan att bråka ^^ Och det kändes skönt att kunna ses även om man hade ett förflutet tillsammans, men allt gick jättebra :) Det får vi göra om, inte sant hihi :) Tog 19.00 bussen hem sedan, och snälle Jonis hjälpte mig upp med barnvagnen på bussen och sedan blev det en varm hejdå kram :) Kom hem vid 20.30 ungefär och då kolladade jag, mamma och Belle lite på Beck sedan slocknade jag :P

Igår, söndag så visste jag inte riktigt vad som väntade, skulle egentligen bli hämtad av min stora syster som jag bor hos men hon kom med ursäkt efter ursäkt och tills slut sket vi, jag i henne bara. Så nu är jag fast i Skene. KUUUUWL! Nog om det!
Det blev iallafall en bra söndag igår, jag och systeryster bestämde oss för att åka intill Göteborg tillsammans, haha eller jag åkte med henne för att hon skulle byta smink på HM ^^ efter det åkte hon hem igen och jag gick runt med Emil :D Satte oss på Mc Donalds ett tag och han bjöd mig hihihihii :D snäller kompis man har <3 efter en stund skickade Mels sms och frågade vad som försegick och då sa jag att hon skulle komma till oss på Mc donalds, så kom hon efter 20 minuter! :D Fick vääärldens goaste kram av henne! hihihi :) Så de blev lite som i grundskolan, 9:an typ när vi tre var mycket med varandra ;) rätt sköjj! Haha. Gick runt lite och sedan tog Emil bilen hem igen :) och jag och Mels gick till centralen för att invänta min buss, 1.5 h fick vi vänta , men vi fikade igen ;p eller hon gjorde :) Babbla en massa och TACK älsklings Mels <3 Det samtalet kändes finfint! <3 Älskar dig bästavännen ! :) Sedan kom min buss och jag åkte hemåt till Skene, och Mels hem till sig igen :)

På bussresan hem sms:ade jag en hel del, tjötade i telefon lite med LULU :D:D:D <3 och sedan hoppadade jag och Dockan av här i Skene, gick hemåt och kollade lite på Wallander, och jag fick lite i magen igen och en bulle ^^ Somnade rätt fort efter det och så gick vi alla och la oss iallafall :) Go helg med andra ord !!!

Idag, måndag och både mamma och systeryster har kommit iväg till deras skolor och jobb, medans jag själv är ensam hemma här i lägenheten med Isabelle och fyra katter ^^, Nyfikna sådana också! men det är sött. hihihi ;) Idag har jag ju egentligen två möten inne i Alingsås, ett med Soc och ett på Bvc för Isabelle men kan varken gå på något av dom verkar det som nu efterosm jag inte kan åka dit? Jag kan omöjligen åka buss den låååånga vägen med barnvagn+Isabelle, bilbarnstol, stor väska med kläder, skötväska, handväska och mig själv? hur fan skall jag kunna bära det? Jag får inte ens bära 10 kg tunga saker nu ju :S Lite svårt läge alltså ... Pappa kan inte köra heller tyvärr, för han körde mig ner hit fram och tillbaka i torsdags och de var tillräckligt, och nummerna till möterna har jag inte heller, så antar att Linda får, MÅSTE ringa åt mig? om hon ens gör det? Åh -.- Surgnet alltså! Nu känner jag verkligen att jag vill flytta därifrån när hon skall hålla på såhär hela tiden -.- Blir arg och ledsen, får aldrig stöd av någon riktigt. jag kan fan inte hjälpa att jag inte har någon lägenhet eller tillräckligt med pengar ännu :( Jag som väntat på detta mötet i över tre veckor hos Soc, så blir det inte av idag heller, skit alltså. Men aja, jag kan inte göra så mycket tyvärr !

Annars så känner jag själv att min Docka går upp i vikt, hon kissar och bajsar som hon skall och har lite magknip då och då i sömnen ,haha :) Då hon ler. Varför ler dom egentligen när dom har magknip och varför är det alltid i sömnen för? :O Någon som vet detta?

Isabelle gillar att vara hos sin mormor och moster här iallafall :) Det är trevligt här, och hon älskar sin morfar! <3 Nu ligger Dockan här breve mig i insatsen, suger lite halvt på nappen, kollar omkring därnere på golvet och drar sig i öronen, hahah :) Sötnos! <3 Mammas lilla älskling föralltid :)

Jag älskar verkligen att vara mamma, mamma till min dotter Isabelle! Jag älskar omställningen att någon människa är helt beroende av mig livet ut, tills hon blir 18 år. Att alltid känna sig älskad, saknad och att kunna älska och sakna så otroligt mycket tillbaka till henne! Mig gör det ingenting att vakna mitt i natten, byta bajs blöja eller ge henne mat eller lite sällskap när hon vaknat och inte kan somna om. Jag älskar henne och jag älskar att göra saker för henne <3 Klart att det är jäkligt tufft att vara ensamstående mamma men det är så det är! Ibland vill man gärna ha "pappan" där för att avlasta en lite, men nu har jag min mamma, pappa och syskon som hjälper mig och det känns underbart att veta att man får stöd på det sättet genom dom :) Älskar verkligen er! Och jag älskar min och Belles lilla familj, även om vi bara är två personen i den familjen <3

Men dom Mels sa igår, hon berättade en helt otrolig berättelse som gav mig ännu mer hopp om kärlek och framtiden med, för mig och min Docka <3 Du är verkligen bra Mella på att pigga upp folk . All världens kärlek till dig och Martin :) <3

Men ännu slår mitt hjärta bara för dig... /:
Hur mycket jag än märker att du vill såra mig på sätt och vis älskar jag dig vilket jag inte vill för detta gör de så otroligt mycket svårare :( Det är jobbigt att gå vidare utan en person man hyser hur mycket känslor för när man vet att den andre inte gör detsamma. Bara vill bort från en och aldrig veta av en igen. Jag har blivit sårad alldeless för många gånger nu på så kort tid, kommer man ens våga ta chansen och söka kärlek igen ? :( En jäkla bra fråga... :( Ingenting jag ens vill tänka på, men en dag... Som alla säger kommer jag träffa en man som kommer älska mig och Isabelle hur mycket som helst. Och de känns positivt men känns så jävla lång bort nu med tanke på vad som hänt :( Eftersom mitt hjärta bara vill ha en person!
Men när det gäller såhär, skall man följa sitt hjärta eller sin hjärna? Vilket är smartast och bäst? /:

Nepp, nu har jag skrivit tillräckligt känner jag... Måste fixa iordning mig lite, jag skall hoppa in i duschen och Belle skall ligga breve och vänta på mig, haha sedan frukost och då får hon mat hon också :) Natten har annars varit bra, som vanligt :) mat, blöja, sällskap! Nu drar jag mig . Ha det fint ! :)

Madelly & Isabelle abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0