1 mars 2010

Nu orkar jag seriöst inte mer! Jag vet inte vad eller vart jag och Isabelle skall ta vägen nu. Jag och L bråkar jättemycket nu pga hur hon är, eller hon och M. Dom vill bara ha pengar av mig hela tiden, eller speciellt L på alla möjliga sätt, och igår blev det världens jävla liv och nu vill jag verkligen inte tillbaka men Måste eftersom Alla mina saker är hos dom men jag vill verkligen inte! Jag vill bara ha något eget nu för mig och Isabelle! :'( Men lägenhet har jag inte råd med just nu, och att flytta till pappa krävs ocskå planering som allting annat, men jag vill verkligen inte härifrån, jag vill stanna hos mamma! Jag känner mig trygg här, jag är glad här. Och såfort man kommer hem till dom blir man så jäkla isolerad från omvärlden. Jag pallar inte mer av det. De har blivit för mycket nu, snart har jag bott där i 2 månader och de känns redan tillräckligt men jag och Isabelle har ingen annan stans att ta vägen, varken med mina möbler eller henne :'( Jag är helt knäckt, och så håller jag på att troligen bli sjuk på allt detta också , inte heller så kul. Jag vill bara vara lugn, glad och ha det bra! Och inte vara med ett psykbryt längre!

Fan skall man ta sig till utan pengar eller någonstans att riktigt bo/någonstans man kan kalla för sitt "hem"? :'(


Madelly abdikerar :'( :'( :'(

Kommentarer
Postat av: bea

<3

2010-03-05 @ 15:58:29
URL: http://garageglamorous.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0