Jag vet inte..

Jag vet inte hur jag lyckas?
Jag har fått tre personer kära i mig som jag inte ens visat känslor för? Hur lyckas jag?

Jag sänder inte direkt ut signaler som säger "jag gillar dig" eller flört signaler vad jag själv tycker? :s Detta är jättejobbigt, för jag gillar inte dessa tre personer mer än kompisar..

I mina tidigare förhållanden har allt bara blivit så fel. Första tiden är kanon, som de alltid är men efter ett tag.. Går allt bara sämre och sämre och tills slut ligger båda parterna på botten och mår dåligt av varandra även om kärleken finns där är inte det allting. Bara för att man älskar varandra men bråkar som tokar dag in och dag ut betyder inte det att man kan vara tillsammans. Kärleken är inte allt, man måste ha alla tillbehör också.. Tycker jag iallafall.

Nu tänker jag lägga alla korten på bordet här..

I mitt första förhållande var de kärlek vid första ögonkastet och han var min första kärlek. Jag kunde varken äta eller sova kommer jag ihåg, kärleken tog upp så himla mycket att de gav mig kraft och energi så jag tappade matlusten. Vi var tillsammans i nästan 4.5 år, och mesta dels var allt jättebra. Men det var väl sista 1.5 året som allt började bli mindre kul. Även om vi älskade varandra var bråket vårat största problem, och pga blev det att vi gick särade vägar tills slut. Och de var hemskt! Jag trodde seriöst att jag skulle ta livet av mig, jag ville verkligen inte leva. Och dom närmaste vet att efter någon månad försökte jag ta livet av mig, men misslyckades och pga självmordsförsöket fick jag problem med blindtarmen som bonus, och blev opererad för att ta bort den. Det värsta är att jag älskar honom fortfarande idag, fast inte lika starkt men han var min första kärlek liksom. Men men...

I mitt förra förhållande var det samma där för mig, kärlek vid första ögonkastet och efter ett tag kände jag verkligen att han, han är den personen jag skulle kunna tänka mig ett evigt liv tillsammans med. Vi klickade så bra på nästan alla plan. Samma musik smak, samma godis smak, samma roliga fantasi, samma framtids dröm om saker och ting, samma humor. Ja ni förstår! Vi fick lite över 1.5 år tillsammans, och de var underbar i början men mot det sista halv året blev allt sämre och sämre. Även om min kärlek fanns där hela tiden varesig man bråkade eller inte bråkade så försvann hans kärlek för mig ett bra tag innan sa han. Så i slutet var vi tillsammans, var de bara jag som älskade honom i förhållandet, och fick ingenting tillbaka men de spelar ingen roll nu. Men så vitt jag vet nu, så lever han tillsammans med en annan just nu och eftersom jag fortfarande älskar honom väldigt mycket, så önskar jag verkligen att ni har det bra och att de håller för du var verkligen en jävel på kärlek när det väl gällde. Men men...

"I just want something, I just want something I can never have."

Nine Inch Nails - Something I can never have <3


Det är jobbigt men sant, men jag älskar fortfarnade dig och skulle hemlighet fortfarande vilja vara med dig. Men det får bli min hemlighet, tills.. Jag vet inte hur länge men så är det. Jag älskar dig A. Det gjorde jag nästan från början vi träffades och det gör jag även idag. Idag hade vi varit tillsammans i över 2 år. Tänka sig, redan två år. Sjukt vad tider rinner förbi oss alla "/

Nu har jag varit ensam, eller singel som de fint heter i.. över 5 månader nu och första tiden var skit, de är den fortfarande men jag låtsas inte bry mig om det. Genom att träffa kompisar så ofta det bara går, ha kul tillsammans med min dotter, och ha kul ute på krogen då och då. Och tänka sig, Det hjälper faktiskt.

Även om jag får gå igenom min förlossnings depression själv nu, så verkar jag klara av detta. Än så länge..

"You're so very special, I wish I was special but I'm a creep."

Korn - Creep <3

Äsch, nu skiter jag i det hela...
Ha det fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0