You don't belong

Igår fick jag städat nästan allt, eller gjort allt jag skulle gjort blev ingen dammsugning men gjorde lite annat istället till kvällen :) Efter jag gjort nästan allting så var jag tvungen att åka ner till stan för att lämna en lapp på AF snabbt om aktivitetsstöd (örk!) men så mötte jag Andreas därnere eftersom han slutade 14.45 (och det kommer han alltid att göra nu härdanefter). Så gick vi dit bort, sedan åkte vi hem.
Och så fick A ett ryck och hoppade av vid pizzerian borta hos oss, beställde vad vi ville ha och gick hem med maten. Åt våra godsaker till DH :) Sedan ringde pappa och sa att han skulle komma förbi för att lämna och hämta lite saker som var sagt :) Han var väl här i drygt 1 timme och pratade :) Väldigt trevligt !
Efter pappa åkte, så tog jag och Andreas på oss massa ytterkläder och vi gick ut i snön och åkte stjärtlapp i 30 minuter eller så, sedan blev det kallt om rumpan ^^ fan vad vi åkte och ramlade, men bebis ligger väl skyddat så det var okej för bebis ^^ tror rättare sagt hon/han tyckte det var skoj :D haha.
Efter det gick vi in, tog på oss myskläder och fortsatte kolla på DH. Strax efter det var slut så gick vi och la oss.

Idag vaknade jag vid 11 tiden någongång av sms, och sedan ringde jag Andreas. Han blev skitchockad eftersom jag Aldrig, verkligen aldrig brukar ringa när han jobbar, så han trodde det var förlossning på G ^^, men nee. bara ett brev jag undrade om det var okej att jag öppnade som var till han och de var det. Tack och lov :D haha.

Idag skall jag dammsuga och damma lite. Fixa om i sovrummet, om jag klarar av det själv nu med magen, hehe :) Annars blir det väl ta det lugnt mesta dels. Senare när A kommer hem, skall jag färga hans hår som han tjatat om i evigheternas tid. Så han har svart hår ikväll :)

Nu får jag äta upp min frukost här och sätta mig själv i arbete antar jag väl... :)

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0