WOW

Jag vet varken in eller ut längre. Vad får jag känna, hur skall jag känna osv? Får jag ens känna som jag vill? Du säger en sak och sedan ångrar du att du sa det och tar tillbaka det. Om jag skulle göra så skulle du få spader på mig, för att jag velar och inte kan bestämma mig. Jag vet att jag kanske inte borde skriva detta, men jag måste få ur mig lite saker, bara för att jag mår så jävla dåligt sedan tre månader tillbaka.

Du kan säga en sak när du är på bra humör och mena det, men såfort någonting går snett eller praktiskt taget vad som helst kan göra dig på dåligt humör, och då rasar hela din värld. Då blir du så attans arg och jag får ta skiten för dina saker. Och just detta då som jag vill komma till. När du är på dåligt humör håller du absolut ingenting, säger dumma saker till mig, hånar och fnyser åt mig och då blir jag ingenting värd i dina ögon. Det känns så... Jag vet inte ens längre vad det känns som, för jag vad jag känner och tycker, tycker Du att det är fel och då blir jag jobbig, tjatig osv. När du började bråka, får jag Alltid försöka göra oss sams för att du blir så himla omogen och barnslig. Jag får göra rent din skit du själv försatt dig i och, jag är så trött på ditt sätt då du håller på såhär mot mig och när du hånar mig. Jag mår så fruktansvärt dåligt!

Vad jag än känner, och säger det till dig blir du arg. Vad jag än tänker/tycker, får jag skit för det också. Jag vill aldrig dig något illa, och de vet du bara att när du är så arg, sur, förbannat osv så tror du bara att jag vill dig illa, jävlas och bara allt dig ont man kan ana. Det är så fruktansvärt att du tror att jag vill dig illa, när det raka motsatsen till vad du tror. Stöt inte bort dom som vill dig gott, dom som riktigt bryr sig om dig är jag, och dina föräldrar. De vet du! Stöt inte bort dom som älskar och vill dig något bra här i livet. Skit i dom som skiter i dig, det är just Dom som vill dig något ont eller absolut ingenting alls, så skit i dom och ta vara på dom som älskar dig.

Jag älskar dig, det vet du <3

Elly abdikerar :'(

Kommentarer
Postat av: Jessie

Gumman då :(

Det känns tråkigt att läsa det du skriver, att det ska behöva vara på de där viset :(



stor kram

Jag finns här om du vill prata vet du! <3

2010-01-09 @ 02:54:32
URL: http://sarakechi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0