Til' the end of time

Än så länge har jag; ätit frukost och gjort iordning mig (så gott som!), varit ute och gått med Linda och Martin i över en timme i Nolhaga, fikat, spelat spel i över en timmes tid, pratat med syster Linda, packat klart både sköt väskan och min egna förlossnings väska (äntligen!), börjat med maten och suttit framför datorn ^^
Och om en liten stund skall jag och Martin åka bort och hämta barnen hos deras kompisar som dom lekt hos från 11 tiden då vi åkte iväg för att promenera :) Efter det blir det mat med hela familjen, efter det spel dax och strax därpå kanske en film tillsammans och bestämma middagen inför imorgon kväll hehe :)

Bebis har börjat fixera huvudet mer och mer i skrevet på mig haha, ilar och har sig jätteofta. Och tro mig, det känns en del /; Men det kommer vara värt det efter bebis kommit till mig :) Själv tror jag nu att det kommer bli en liten pojk faktiskt. Syster Linda tror tjej, detsamma med systeryster. Barnen här tror på tjej eller ah, dom VILL att det skall bli en tjej. Haha :)
Hursomhelst, vad du än blir lill* älsklingen, så är du mer än välkommen till oss här <3

Kaninerna springer omkring i vardagsrummet och gosar haha :) gulligt!
Imorgon blir det Borås en stund för studiebesök, efter det får man se vad som händer, om man stannar eller åker direkt tillbaka hit.

Senare ikväll blir det väl kanske att träffa Max och hans fru en stund, i stan troligen . de var inte direkt igår man träffade honom haha. Eller hans fru, som jag inte ens en gång träffat. Så det skall bli lite kul, om inte ikväll blir det under veckans gång någongång tro säg.
Jag skall också försöka lägga mig tidigt inatt, så jag sover längre (A). haha. Har konstigt nog börjat somna sent men när jag väl har somnat sover jag fan som en stock :o asgött! Så har de inte varit på läääänge länge länge :) Jag har inte heller haft sammandragningar eller värkar på jättelänge. bebis vill väl stanna kvar därinne ett bra tag hah :(

Bebis är idag 39 veckor (38+2) <3

Skötväskan till bebis:
Två filtar
En rap/spy filt
Tre bodys
Ett set utekläder
Två mössor
Ett par mjukis skor
Två gosedjur
En napp

Förlossningsväskan till mig själv:
Tre par strumpor
Tre par trosor
Bindor
Choklad (haha)
En PSP (film & spel)
Mjukis byxor
Mys tröja
Sov t-shirt
Mjuka tofflor
Toalett artiklar
Bok
Mobil
Id kort/bricka/leg.
Journalen
Och så tar min syster Annelie med sig kamera+laddare :)

Det tror jag är de hela än så länge, kommer jag på mer så får jag bara lägga ner det då ^^,
Nu får vi väl kila, middagen är strax klart åt oss alla här ..
Ha det brao !

Elly abdikerar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0