The holy mother of SHIT

Studiebesöket på förlossningsavdelningen på Borås sjukhus gick bra, gick på dryga 40 minuter bara, så man slapp vara där så länge ^^ Efter det åkte jag och syter bort till Babyproffsen för att hämta ut min startpaket :) massor av bra saker man fick i det ! Sedan åkte vi hem och öppnade och kollade :) fick en stor avlång kartong haha. Sedan åt vi lunch och strax därpå fikade vi innan Linda skulle iväg till hennes läkare, så nu sitter jag på mitt rum och passar Autumn och hennes kompis Julia som leker fartfyllt ^^, gulligt !

Imorgon blir det Borås igen .. Kontroll hos BVC på Södra Torget där borta... 15.30-16.00. Därefter får man se vad som händer och sker som sagt. På torsdag åker jag eller både jag och Linda ner till Skene för att hälsa på mamma eller så åker vi bort till Partille för att hälsa på mormor och mamma, vandra runt lite på Allum ett tag kanske :)

Annars har jag inget direkt planerat för veckan såsätt. veckan är fri och likaså helgen... Nästa vecka: måndag blir det unga föräldrar grupp i Borås, Hulta torg. Om inte bebis kommit då förstås ^^. men jajja. Nu har jag inget mer att varken berätta eller fråga. Så jag avslutar väl här och nu då...

Elly abdikerar


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu är det inte lång tid kvar =) vet du vad det blir för kön? vad ska den heta? =)

2010-01-25 @ 18:59:01
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Linda- Kevens mamma

Om du har vägarna förbi göteborg så hör av dig! :)

2010-01-26 @ 21:40:00
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0