SAY IT

http://www.youtube.com/watch?v=EpatxHSpQeE
klickbar länk .



Oh Ohoh ohohohoh
Oh Ohoh ohohohoh oh oh yeah......

Dont tell me,
If your leaving in the morning,
I don't wanna have a warning,
If your not here,
Just take me,
Please take me for the last time,
Coz baby now is not the right time,
For us to be scared.

Yes i know i wasn't perfect when we fought and cried all those nights,
But the passion that we have is too strong, to give up the fight,

So i need you to say it,
If you really want to let me go
Coz i don't believe, you know i don't,
Won't you tell me the truth,
Yes i need you to say it,
If you really want this love to end,
Look me in the eye and don't pretend,
That what we have is through,

Don't tell me,
If there is someone else inside you,
Doing all the things that i do,
Coz i don't want to hear,

Just take me,
Don't want to feel no-more resistance
No we don't have to go the distance,
Cause we're already there,

Yes i know i wasn't perfect when i ran and lied all those times,
But the passion that we have is too strong, to give up the fight!

So i need you to say it,
If you really want to let me go
Coz i don't believe, you know i don't,
Won't you tell me the truth,
Yes i need you to say it,
If you really want this love to end,
Look me in the eye you can't pretend,
That what we have is through,

All those times we fought
I made you cry,
I'm sorry,

(i want you to say it,
I need you to say it,

I want you to say it,
I need you to say it,

That what we have is through)

Oh Ohoh ohohohoh
Oh Ohoh ohohohoh oh oh yeah.......



Jag vet att jag inte bör kanske ödsla tid på att tänka och drömma tillbaka om oss, den tiden då vi, då vi var en! Men det är bara så otroligt omöjligt för mig att inse att det inte finns något du och jag eller vi längre. Allting är borta! Jag vet att jag inte är perfekt, långt ifrån perfekt. Och jag önskar verkligen att jag var perfekt, den perfekta för dig. Den perfekta du vill ha, föralltid. Men klart, drömma går ju. Och tro mig, jag drömmer om "oss" varje dag, näst intill varje sekund. Vad vi kunde blivit och vara om vi fortsatt tillsammans. Men det är ingenting jag lär få veta nu ändå, så varför hoppas på något man aldrig kommer få ändå? Nej just precis, det må vara förjävla onödigt men jag kan omöjligen sluta tänka på dig! Omöjligen sluta sakna dig! Omöjligen sluta drömma om dig! Omöjligen sluta längta konstant efter dig! Omöjligen att sluta älska dig! Jag tänker hela tiden på hur bebis kommer få det att ha två föräldrar, fast på avstånd och inte tillsammans att växa upp emellan. Jag lider så förjävla mycket med bebis. Jag älskar bebis så otroligt mycket och jag älskar Dig så högt!
Jag skulle göra näst intill allt för att kunna få tillbaka det vi hade, och få det så mycket bättre, från bättre till bäst! Vi hade verkligen kunnat bli något enastående, om vi bara ville och orkade. Men du gav upp. Jag klandrar dig inte det minsta. Jag var en häxa. En svart häxa. Jag vet det och jag har insett mina fel jag gjorde, jag hoppas bara du inser vilka fel du gjorde du med. För det har jag verkligen gjort! Och jag ångrar dom mer än någonsin nu, nu när allt är försent. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, vi kommer alltid ha någon gemensamt. Bebis <3 Jag längtar efter dig något så otroligt mycket, saknaden kunde inte vara större! Det är så ensamt i sängen, kallt och tomt. Du är inte där, du är inte hos mig längre. Nu är jag själv, inte helt själv jag har ju lill älskling hos mig. Jag saknar dina omfamningar på kvällarna, din famn om natten. Jag saknar att hålla om dig likamycket också självklart. Avståndet mellan oss just nu känns som en evighets evighet. För lång. Varje gång jag hör någon säga ditt namn på radion, tvn eller ser ditt namn skrivet någonstans som i en tidning blir jag helt till mig, tårögd och tyst för en stund. Jag sörjer efter dig, att du inte finns längre. Hos mig. När jag ser platser vi varit på som man kan åka förbi eller tänker på våra bästa stunder vi hade börjar jag gråta för det blir så emotionellt. Det blir verkligen så känsloladdat hos mig, inom mig. Jag önskar inget hellre än att du var här, här hos mig och ingen annan stans! Ligga i sängen och bara håller om varandra, njuter av varandras närhet tillsammans. Småpratar och bara finns för varandra. Det finns så mycket jag vill säga, men det är svårt. Svårt att få fram dom rätta ordet för att det skall bli bra, utan några krussiduller. Utan några problem med andra ord, så man inte missförstår varandra eller mig . Du vet att jag älskar dig, det vet du väl? <3 Jag älskar verkligen dig! Detta lär nog bli ett rätt långt inlägg, det känner jag på mig och kan se redan nu. Ursäkta mig.

"Sometimes you hurt the once who love you most
and sometimes you hold the once who leave you lost.
And sometimes you learn, but it's to late.
It's to late
"

Det stämmer nog rätt bra tycker jag, iallafall på vad jag känner. Allt jag vill få sagt med detta är att jag ångrar allting som hänt, sakerna jag gjort och sagt mot till. Och att jag vill att du skall lita på mig. Så jävla typiskt att man inser förens man förlorat det hur mycket någon kan betyda för en. Jag förlorade dig, men jag älskar dig tills döden skiljer oss åt. Du var en gång min, men nu lär du bli någon annans :(

Jag älskar dig Andreas ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0