Reload the furious angel

Jag vill bara att bebis skall komma ut nu så att mina hormoner försvinner. Dom tar kål på mig, klarar inte av mig själv. Jag skulle vilja gräva ner mig, föda bebis och bli av med mina översvall av hormoner. För jag att såfort bebis kommit ut till mig, kommer det bli så mycket bättre. All skit jag fått för att jag blivit som jag är nu är pågrundav mina hormoner och när man bråkar blir dom inte direkt lättare att hantera, utan svårare. Jag vill inte vara sådan här med att "gråta för vad som helst" eller "bli upprörd för minsta lilla", jag vill vara som jag var innan bebis var i mig. "Normal" så kallad. Jag var iallafall mer stabil och tack vare migsjälv, har jag skadat både mig och andra runtom mig med mina hormoner. Minst sagt mig själv.
Jag har aldrig mått såhär dåligt med mig själv och tyckt synd om andra enbart för mina jädrans hormoner! Alltid när jag väl försöker göra någonting rätt, säga eller göra saker rätt blir det fel i slutändan ändå /: och det är verkligen inte så det är menat från början men ändå blir det fel pågrundav mig och mina hormoner. För jag vet verkligen själv att jag börjar må bättre för jag känner att bebis snart kommer ut och hälsar på mig, och just den tanken får mig att känna mig bättre och inte vilja vara den idiotiska, klagande och tjatiga Madde, även om det ligger i våran släkt, Eidland.

Jag älskar dig, de vet du!

Elly abdikerar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0