Over and out!

Som dom flesta vet, som läser är jag och Andreas (barnets pappa) inte tillsammans längre, men mer behöver vi inte gå in på. Vi bor inte tillsammans eller någonting. Så för tillfället, bor jag hos min ena stora syster med familj i deras hus i Alingsås, dock i skogen men det är skönt att gå ut när man är som mest upprörd och skrika av sig där ingen hör mig.

Jag bor här tills jag fått saker och ting uppklarade. Dvs plugga, bebis och lägenhet längre fram.


Min plan lista:

* Få iordning sakerna hos syster här, mina och bebis.
* Föda bebis <3
* Börja studera 1 Mars.
* Ta hand om bebis + plugg.
* Ta kör lektioner, ta körkort.
* Leta lägenhet och flytta till lägenhet
* Köpa nya saker.

En så länge är detta min plan, och den känns väldigt bra :)

Men jag hatar mina känslor, jag vill egentligen att dom skall försvinna :(
Men du vet att jag älskar dig. Det vet Du!

Nu skall jag börja ta itu med alla mina lådor, väskor och leta rätt på saker och ting...
Det kommer ta en tid men ah :( Måste man så måste man /: även om det är jobbigt/svårt att gå vidare...

Annars mår bebis bra :) vad jag känner av och vet. hihi. växer :)

Elly abdikerar sorgset...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud vad tråkigt att läsa :/

2010-01-19 @ 11:13:49
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Rebecca

du kommer klara det gumman !

2010-01-19 @ 16:38:21
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0