One little love and one BIG pain

Är nyss hemkommen från Ica Maxi, varit med syster Linda och handlat och själv fick jag köpt mitt flerkommuns busskort som jag verkligen behöver. Så nu jag kan åka lite härochvar i Västra götaland, äntligen så det inte bara var, är Borås...

Så jag åker in klockan 06.56 imorgon till Borås för att gå på mötet därinne, sedan får jag väl hitta på någonting i tre timmar tills klockan 13.00 då jag har mitt nästa möte, så jag får väl äta och gå i affärer tills dess. Jävla jobbigt att man inte bor där längre med tanke på möterna /; så jävla krångligt :(
Fan vad jag hatar detta. Vill bara att det skall bli bra alltså :(

Om drygt en halv timme skall jag börja med kyckling/curry grytan med ris jag gör till familjen Eidland/Whitehouse/Upton ikväll :) och sedan skall jag hoppa på gymbollen, hoppas verkligen att jag får igång hela skiten snart så bebis kan komma uuuuttt :) <3 Sedan blir det lite tv/datorn och efter dess duschen inför imorgon. Sen dejta kudden, den enda som vill vara med mig, buhu :( Jag känner mig så ensam... så tom, så äcklig... /;

Och på fredag skall jag äntligen få träffa min Ählii :) mycket efterlängtat det också. Behöver ha någon att krama om :( Jag har ju inte längre A att krama om eller någon närhet direkt, självklart har jag syster här men det är inte samma sak som verkligen en kärleks kram tex /: Men jag får stå ut och hoppas det börjar kännas bättre snart...

Pratade med en tant förut om lite saker också i telefon, kändes bra men nu vill jag bara sjunka igenom jorden på samma sätt. Lulu är den enda som förstår vad jag pratar om, eftersom hon är den Enda som vet vad och förstår vad jag pratar om... :(

Min största dröm just nu i livet, att bebis kommer ut <3

Nu skall jag kolla på tv4 fakta med syster :) innan kollade vi på DH på datorn!
Ha det kanon .

Elly abdikerar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0