I'll set you free

Nu är det söndags natt och lördagen har varit fartfylld med saker... Började dagen vid halv elva, drack kaffe med syster Linda och sedan åkte vi för att hämta Natalie hos en kompis. Efter det satt jag och syster samt Martin och pratade 1.5 timme och ditten och datten. Sen bestämde vi oss för att gå ut och åka pulka allihopa så vi började klä på oss utekläder och fixade med oss fika :)
Väl ute i pulka backarna flög vi ner och gick uppåt, hehe. Jag och Linda satt flera gånger tillsammans i en liten pulka men vi hade svin kul. Och självklart var Martin tvungen att filma och ta kort på oss (A), haha. "Något att visa ditt barn när hon/han blir äldre att visa ;)" sa dom båda. hehe :) Sen var klockan halv fyra redan och vi var tvugna att gå tillbaka, packa Natalies simkläder och annat för att åka med henne på simskola, eller ah... Inte simskola direkt men ändå jo :p hon lär sig olika simsätt haha :)
Satt där i 45 minuter och sedan när hon slutat så gick Nattis och duschade och då passade jag och syster Linda på att snoka omkring i simhallen :o gick ner och kikade, hittade en annan pool? :o Helt tomt, så nästa lördag. då jävlar haha (A). Åkte och handlade lite saker på Ica Maxi och sen hem .
Där väntade middagen Martin gjort medans vi var iväg, så vi åt mat. Efter det spelade jag och Linda ett spel :p och självklart vann jag :) eftersom jag är bättre än henne! haha. Spelade klart och satte oss i vardagsrummet med Martin och barnen, kollade på film och sedan gick dom och la sig, barnen alltså :) hehe. Sen började Linda, jag och Martin kolla på en Beck film, sen gick Linda och nana. En halv timme efter det gick Martin till sängen han också, bara jag som satt kvar och kollade på den ^^ Efter den gick jag och fixade mig inför sängen, så nu sitter jag här med datorn i knät bara... inget skoj direkt /:

Imorgon skall jag troligen träffa Max och fika, han bor ju här i Alingsås. troligen blir det Max, jag och hans flickvän som tydligen också ville träffa mig, haha :) Mysko men aja. Kul med fler ju!

På måndag har jag Ung föräldrer grupp i Borås vid 10 som jag och syster Linda skall gå på tillsammans :,) skall på ett studiebesök på förlossningsavdelningen på Borås sjukhus. yey :p hahah, efter det, två timmar eller så skall vi bort till brämhult för att kika in på Babyproffen och hämta ut min baby paket gratis :) hehe
sedan skall vi bort till Knalleland och köpa skötbordsunderlägg (gummi) haha så man kan byta blöjor och ett kar till bebis, så vi kan bada henne/honom :) mycket viktigt! haha <3

Om man kanske skulle ta och nana kudden lite ? Jo :)

Och så vill jag säga STORT GRATTIS till mamma Rebecca och pappa Stefan som blev föräldrar igår kl. 10.35 till deras lille Albin :) jättesöt liten grabb ni skapat där! lycka till <3 Önskar er allt bra!

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0