Everyday is exactly the same

Precis som rubriken. Mitt liv känns just nu så tomt men ändå fullt av saker som komma/skall.

Vaknade runt 03.30 inatt och kunde inte somna om så jag låg och smsade med lite folk, sen blev klockan 06.15 helt plötsligt och då somnade jag visst. Vaknade senare vid 06.45 av att barnen var uppe och höll på inför skolan, somnade om rätt snabbt och vaknade en stund efter det när klockan var 08.15. Då gick jag upp ,orkade inte ligga kvar. Kisseblåsan tryckte på och jag var törstig. Så från 08.30 har jag suttit i köket med min syster och pratat om hennes förlossningar, mycket nytt man fått reda på och en del man redan visste :)

Igår, tidig kväll åkte jag och syster för att hämta Autumn som varit hos en kompis. Långt och trevligt samtal om förlossning återigen :) det enda vi pratar om, detsamma när Annelie och mamma ringer och pratar med mig :)
Pariis ringde i förrgår och de var också kul :) inte hört av henne sedan lääänge :( buhu!

Pratade över en timme igår med Lulu, samtidigt då jag hoppade på gymbollen ^^ orkar inte gå ut och gå så jag hoppar på den för att få igång det hela kanske? :) haha.
Sedan la vi på runt 20.30 och då var jag ändå rätt trött men kunde inte somna så jag låg och smsade med lite vänner till och från... Somnade nog inte ändå förens efter 22-23 tiden, och vaknade inatt vid 03.30 av att jag inte kunde somna om för att jag var så jävla kissnödig :o galet mycket också. usch. Låg och tryckte på magen och masserade den för att jag vill att hela processen skall komma igång någongång... Jag orkar inte gå runt och vänta, vill bara att det skall hända NUNUNU! :)

Hursomhelst.
EgenTligen hade jag tänkt mig åka och hälsa på mamma i Skene idag men de gick inte för hon jobbade kväll , så det får väl bli en stund på imorgon eller fredag istället.. Imorgon bitti klockan 08-10 har jag ett möte på BMM i Borås om amning, bb osv en liten föreläsning. Sedan vid 13.00 har jag möte på Norrby BVC, visning och så lite snabbt :) efter det kanske bort till HM och kolla bebis saker <3

Varför vill mammas lilla älskling inte komma ut? Ligger du så gott därinne att du hellre är där? :) lilla dumsnut. hihi. Mamma vill ju ha dig hos sig nu :) Jag vill ju lära känna dig älskling . Min lilla älskling. <3

Jajja. Nu skall jag och syster Linda baka lite, baka weinerbröd hade vi tänkt och sedan är det jag som står för middagen :) Kyckling, curry gryta med ris blir det idag! Får se om jag äter... Igår gjorde dom köttbullar, mos och sås men kunde knappt äta.. Åt en liten kuttbulle, en liten klick mos och knappt sås /; försöker äta men de säger bara nej. Just pga allting omkring mig och inom mig..

Jag känner mig inte hel längre. Bara ensam och övergiven.
Smutskastad och bortspolad från omvärlden. 
Jag som en gång var lycklig men nu är allting uppochner.
Jag frågar mig själv, varje dag utan något svar.
"Hur kunde det bli såhär?
Och det är någonting jag nog aldrig kommer förstå heller.
Jag älskar dig, och bebis mer än någonting annat i världen!
Ni är, var.. bebis är mitt allt!
Men det är som de är, och det kommer kännas lättare...
Bara just en tidfråga om NÄR?

Nu skall jag bege mig ifrån datorn lite... Har inget skoj här ändå. Bara en massa ångest, känslor och tråkighet .
Ha det bra alla .

Bebis, MAMMA ÄLSKAR DIG! <3
15 dagar kvar .

Elly abdikerar :'(


Kommentarer
Postat av: Linda- Kevens mamma

Du har mig madde!! lite jobbigt at vi bor en bit ifrån varann bara :/ Men så fort bebis är född och du orkar så kommer vi/jag gärna :) och mer kommer det bli när bägge har barn också, roligt :) <3

2010-01-20 @ 13:05:43
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0