Astonishing panorama of the end times

Då har man ätit middag, kollat tvn och film med familjen Eidlan/Upton/Whitehouse ikväll. Blev inget med Max ikväll, jag orkade verkligen inte. Så vi tar det i veckan istället :) ingen skada skedd!

"the boy's purified by the quitter gods
burning up his cross like a revelation
and his glass jaw opens
like a puppet head
"

this is what you fear, you are ehat you should fear

Själv orkade jag inte se klart filmen vi såg på, ingen annan heller. Så alla har nu gått och lagt sig, fast jag kan inte somna som vanligt men ändå är jag svin trött? Ja, jävligt konstigt /; och irriterande. bu-jävla-hu!

Nu har jag iallafall fixat mig inför natten, bytt om och borstad gaddarna ^^, just det ja, ställa alarm! Klockan 07 skall mitt alarm ringa, då har jag ca två timmar på mig att fixa mig :) vakna, frukost, dusch, fixa mig och äta lite igen ^^ sedan bege mig med syter Linda mot Borås :) studiebesöket på förlossningsavdeln. kl 10 imorgon . Efter det blir de några till besök i Borås att uträtta, sedan hem till Alingsås igen, Linda skall på ett möte klockan 14 hon måste gå på. Efter det blir det lugnt... Passa barnen och rå om mig själv så gott det går... /; Hm. förlåt, var en aningens sarkastisk där, he he.

Bebis har varit väldigt aktiv i magen idag :) speciellt nu till kvällen. Mycket sparkar och buffar sig ^^, mysigt hihi. 11 dagar kvar idag tills bebis är beräknad att komma till världen, men vi får väl se om det ;p hehe. Jag hoppas du kommer när du är redo, världen här utanför är grym men jag skall hjälpa den göra den bättre för dig lill hjärtat mitt <3 Min skatt, mitt allt ! Mamma älskar dig :)

Nu får jag väl sluta skriva, skriver hela tiden känns det som /; usch... Ensam man känner sig alltså. Ensam, övergiven och oälskad .. men nu slutar jag, skriver mer imorgon när jag kommit tillbaka så jag kan berätta om det hela :) Det lär bli skoj iallafall. Och träffa min hjärnskrynklare, yey.

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0