Another beloved one

Kom hem för en timme sedan drygt :) varit i "stan" och träffade Emelie AKA Ählii. Någon i mitt liv jag verkligen saknat, saknar.
Vi gick till deli deli, tog varsin cola och hon lite buffe mat :) efter det så tog jag en varm choklad och hon en chai latte ^^ Pratade från 18.30 till 21.30 sedan gick vi till stationen här :) i alingsås. Pratade lite till innan hon skulle åka iväg med sitt tåg till Göteborg :( buhu! När hon åkte så gick jag och väntade jag på syster som skulle hämta mig där. När jag gick dit.. klumpig som jag ÄR, haha. så självklart ramlar jag haah (A). stackars mig!

Nu har jag kollat lite på en halv film, raw och nu sverige pussas och kramass, eller vad det heter ^^, Jävligt skoj! haha och så äter jag godis (A) som linda köpte. höhö :)

Imorgon kanske jag skall träffa en kompis :) får se hur det blir...

Nu skall jag kila... Har inget skoj här direkt ändå /;
Bebis trycker på något så otroligt jävla mycket just nu, speciellt mellan benen... gör skit ont :| buhu !! Behöver en värmande kram :(

Jag älskar dig A.

bebis kommmsssiii!!! <3

Elly abdikerar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0