7

Idag är det endast 7 dagar kvar dvs EN VECKA KVAR till bebis är beräknad! <3

Dock känner jag som sagt, att bebis kan vänta 2-3 veckor till därinne ^^, Så man hinner fixa med lite flera saker här ute i verkligheten :) men när du väl kommer så är du så välkommen så. Det vet du :) <3

Idag vaknade jag kl 06, pigg som jag vet inte vad? Försökte somna om men var omöjligt, sedan blev klockan 07.05 och jag blev spyfärdig och kisseblådan min var superful :o var tvungen att rusa iväg och göra mitt behov haha. Kändes bra efteråt och inget illamående... Somnade vid 07.20 kanske och sedan vaknade jag vid 07.49 av ett sms. Sen var de för ljust så jag kunde ändå inte somna om ^^ så jag satte mig här vid datorn..

Senare blir det nog som sagt Partille, träffa mamma och mormor. Har inte träffat mormor sedan morfar gick bort /: drygt 3 veckor sedan nu tror jag. Och den 4 februari är det begravning i Partille kyrka för honom, samtidigt som bebis är beräknad. så man får väl se hur det går...
Nej nu skall jag ta och gå upp faktiskt. Känner att jag behöver komma i lite kläder, sminka och fixa mig och sedan invänta mammas samtal hur vi gör sedan :)

Ha det kanon allesammans !

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0