6

6 dagar kvar nu tills du är här :) enligt UL iallafall <3

Nu får vi se när du vill ut lillevännen min :) Igår hade jag en hel del värkar men försvann sedan. Pyttsan! -.-
Hursomhelst !!

Igår blev det iallafall en Partille dag/Allum dag med både mamma och mormor :) Fick köpt mig ett par nya svarta tights, eftersom mina gamla börjar få små hål i röven, haha ;p Och så hade mamma köpt mig tre par skitmysiga och mjuka strumpor :) Jättesnällt! Jag som alltid tjatar på mig själv om att jag måste köpa strumpor men aldrig orkar lägga pengar på det, så helt plötsligt får jag tre par bara sådär :D Hihi.
Var i Partille från 12.30-16.24 ungefär :) sedan åkte jag hem med pendeln, Martin mötte upp mig på Alingsås station och körde mig hem... :) Åkte förbi ICA Maxi och handlade fort, dock var de jäkla jobbigt med tanke på värkarna som började när jag var i Partille :o men dom försvann senare /: Vid 20 tiden tror jag ungefär, hade Martin gjort middag :) thai mat. mumsigt! Sedan kollade jag, Linda och Martin på "kniven mot strupen" dock somnade jag under pogrammet, Linda kollade klart det medans Martin fixade mig en dator :) så nu har jag egen dator, äntligen !! Helt okej stor skärm, 22 tums fungerar bra, stationära datorer gillar jag vanligtvis bättre än laptops men jag ju inte begära att jag skall ta över Lindas nya direkt, haha :p Men nu har jag denna iallafall :) fungerar mycket bra! Skall fixa iordning i mitt rum senare också, möblera om och ta in ett litet skrivbord så jag kan ha datorn där... Och spjälsängen.

Idag blir det att ta det lugnt troligen iallafall. var så trött efter gårdagen :o gick ju sjukt mycket omkring på Allum, haha. Blir film och tv ikväll. Om inte det, bowling med familjen här :) Imorgon skall jag träffa lite kompisar. Behöver se lite vänliga ansikten känner jag :( <3

Och så saknar jag Mels jättemycket :( får se när vi kan träffas gumman! <3 Du är saknad av mig skall Du veta. och många andra :(

Nu kilar jag :)
Ha det brao

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0