14 days to go, two weeks left <3

Jag har inte kunnat sova en blund inatt /; Hade förvärkar igår kväll men dom försvann... Och de gjorde jäkla ont -.- Om en stund skall jag hoppa in i duschen och fixa mig, sminka mig, äta, klä på mig och efter det invänta att åka ner med Martin till Alingsås central för att åka bort till Södra torget, Borås för att gå på föreläsning :) hoppas det kommer vara värt det eftersom jag måste åka iväg så tidigt. Åker vid 06.56 från stationen i Alingsås med bussen..

Fan vad jag hatar att sakna! :'( Det gör så ont i mitt hjärta!
Varje andetag är svårare, varje hjärtslag känns tyngre.
Allting känns både meningslöst men på samma gång värdefullt,
för vad som komma skall. bebis <3

Och idag är det bara 14 dagar kvar dvs 2 veckor tills bebis är beräknad att komma till världen så vi får hoppas på tidigare eller på pricken, haha :) men det lär bli svårt att klocka det datumet :p <3

Sedan så är jag klar med föreläsningen kl 10.00 ca, får vänta i tre timmar på nästa jäkla möte som börjar kl 13.00-13.30 på bvc norrby. Efter det kanske hem eller stan igen ? Jag får se vad jag avgör senare idag... :)

Nu skall jag iallafall avrunda här, toalett dax !
Ha det bra nu

Elly abdikerar

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad läser du till? =)

2010-01-21 @ 17:52:09
URL: http://wordsbyme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0